Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
14,20
You save:
1,85 (13%)
Discounted price*:
12,35
Purchase
Add to Wish List
ID number:175870
Evaluation:
Published: 25.07.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Time period viewed: 2011.g. - 2014.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Summary    4
  Аннотация    5
  Ievads    6
1.  Mārketinga komunikācijas teorētiskie aspekti    8
1.1.  Reklāma    9
1.2.  Preču realizācijas stimulēšana    12
1.3.  Sabiedriskās attiecības    14
1.4.  Personiskā apkalpošana    17
1.5.  Partizānu mārketings    19
2.  Festivāla „Shine Fest” mārketinga komunikācijas analīze    22
2.1.  SIA „Shine Cafe” raksturojums    22
2.2.  SIA „Shine Cafe” darbības virzienu raksturojums    23
2.3.  Festivāla virzīšanas pasākumi    27
2.4.  „Shine Cafe” mārketinga komunikācijas novērtējums    30
2.5.  Festivāla „Shine Fest” mārketinga komunikācijas pilnveidošanas iespējas    35
  Secinājumi un priekšlikumi    38
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    40
  Pielikumi    42
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Darba izstrādes laikā radās šādi secinājumi:
1. Mārketinga komunikācijas sastāv no četriem elementiem: reklāmas, sabiedriskajām attiecībām, personiskās apkalpošanas un preču realizācijas stimulēšanas. „Shine Fest ”festivāla mārketinga komunikācijai tiek izmantota reklāma un sabiedriskās attiecības.
2. Mūsdienās svarīgu lomu mārketinga komunikācijas procesā spēlē partizānu mārketings jeb Guerilla mārketing, kas ļauj popularizēt un reklamēt organizāciju un produktu ieguldot procesā salīdzinoši maz finanšu līdzekļu vai neieguldot tos nemaz. Festivāla organizatori neizmanto partizānu mārketinga metodes, lai popularizētu pasākumu huntas samazina iespējas piesaistīt vairāk apmeklētāju.
3. Festivāla „Shine Fest” reklāmas izplatīšanai tiek izmantoti dažādi reklāmas kanāli: interneta video, radio, prese, vides reklāma. Pastāv reklāmas kanālu izvēles kļūda – neveiksmīgi ir izvēlēta radio stacija, kurā tiek izplatīta reklāma par festivāla, jo tā nesasniedz mērķauditoriju.
4. SIA „Shine Cafe” aktīvi nodarbojas ar rakstisko sabiedrisko attiecību metodi, publicējot preses relīzes, rakstus un intervijas. Organizācijai ir izveidojusies pastāvīga sadarbība ar tādiem ziņu un uzziņu portāliem kā www.tvnet.lv, www.1188.lv, www.liepajniekiem.lv

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,90 €
Work pack Nr. 1355697
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Elektroniskās mūzikas festivāla "Shine Fest" mārketinga komunikācijas analīze un pilnveidošanas iespējas”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/175870

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register