Term Papers
Humanities
Public Relations
Iekšējā komunikācija kā motivācijas un lojalitātes elemen...-
Iekšējā komunikācija kā motivācijas un lojalitātes elements. SIA "Evolution Latvia" analīze
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 5 | |
1. | ORGANIZĀCIJA KĀ INDIVĪDU VEIDOTA STRUKTŪRA | 7 |
2. | ATTIECĪBU MĀRKETINGS | 11 |
3. | DARBINIEKI KĀ ORGANIZĀCIJAS RESURSS | 14 |
4. | KOMUNIKĀCIJAS LOMA UN TĀS NOZĪME ORGANIZĀCIJAS DARBĀ | 18 |
4.1. | IEKŠĒJAS KOMUNIKĀCIJAS JĒDZIENS, LOMA UN NOZĪME ORGANIZĀCIJĀ | 19 |
4.2. | IEKŠĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS VEIDI | 25 |
4.3. | IEKŠĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS INSTRUMENTI | 27 |
4.3.1. | Pasākumi | 27 |
4.3.2. | SANĀKSMES | 27 |
4.3.3. | UZŅĒMUMA ŽURNĀLS | 29 |
5. | LOJALITĀTE UN TĀS NOZĪME ORGANIZĀCIJAS DARBĀ | 30 |
6. | MOTIVĀCIJA | 35 |
6.1. | IEKŠĒJĀS MOTIVĀCIJAS JĒDZIENS | 38 |
6.2. | ĀRĒJAS MOTIVĀCIJAS JĒDZIENS | 41 |
2. | PĒTNIECISKO MĒTOŽU RAKSTUROJUMS | 44 |
2.1. | INTERVIJA | 44 |
2.1.1. | INTERVIJU VEIDI | 46 |
2.2. | APTAUJAS ANKETAS | 47 |
3. | PĒTĪJUMA DATU ANALĪZE | 50 |
3.1 | UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS | 50 |
3.1.1. | SIA „Evolution Latvia” iekšējā organizācija | 51 |
3.1.2. | UZŅĒMUMA MOTIVĀCIJAS UN LOJALITĀTIES ELEMENTI | 53 |
3.2. | ANKĒTU IEGŪTO REZULTĀTU ANALĪZE | 57 |
3.3. | INTERVIJU ANALĪZE | 71 |
SECINĀJUMI | 75 | |
PATEICĪBAS | 78 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 79 | |
PIELIKUMI | 81 |
SECINĀJUMI
Kopumā organizācijas SIA „Evolution Latvia” darbinieku informētības līmeni var novērtēt kā pozitīvu. Informācija darbiniekiem tiek paziľota savlaicīgi, regulāri un bez kavējumiem. Pārsvarā jauno informāciju darbinieki uzzina no vadības, kas veicina uzticamības veidošanos un samazina nepatiesas informācijas izplatības risku.
Pētījumā konstatēts, ka visefektīvākais iekšējās informācijas kanāls organizācijā ir ziľojumu dēlis un sapulces, jo ar šo kanālu palīdzību darbinieki saľem visvairāk informācijas par kompānijas jaunumiem un aktivitātēm. Personāla izvēli iespējams pamatot ar to, ka informācija par organizācijas aktualitātēm visbieţāk tiek izvietota tieši uz ziľojuma dēļa, savukārt sapulcēs darbiniekiem tiek paziľots par visiem svarīgākajiem notikumiem, kas ir bijuši vai ir paredzēti turpmāk.
Par patīkamāko informācijas kanālu kolektīvs uzskata darbinieku pasākumus, ziľojumu dēli un organizācijas veidoto ţurnālu. Tas liecina par to, ka cilvēki atbalsta iespēju iepazīties ar kolēģiem, tiekoties ar tiem neformālā gaisotnē, kā arī dod priekšroku lakoniskai, viegli uztveramai informācijai, kas ļauj ātri iegūt nepieciešamās zināšanas.
Organizācijas darbinieku attieksme pret vadību kopumā ir pozitīva. Viľi uzskata, ka vadība pret viľiem ir atklāta, dod iespēju iesaistīties organizācijas darbībā, uzklausa viľu idejas un piedāvājumus.
Novērtējot organizācijas veidoto ţurnālu, darbinieki norāda, ka to būtu nepieciešams pilnveidot, padarot apjomīgāku, informatīvāku un pievienojot vairāk ilustrāciju. Tiek minēti arī tādi iespējamie uzlabojumi kā bieţāka ţurnāla izdošana un iespēja to veidot arī latviešu un krievu valodā.
Personāls vēlas, lai uzľēmuma iekšējā komunikācijā tiktu uzlaboti vairāki faktori – tiktu palielināts neformālo pasākumu skaits, organizācijā vairāk interesētos par darbinieku viedokli, kā arī sniegtu iespēju bieţāk tikties ar vadību.…
Bakalaura darba temats ir „Iekšēja komunikācija kā motivācijas un lojalitātes elements: SIA Evolution Latvia” analīze”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā organizācijā tiek izmantota iekšējā komunikācija un kā tās izmantojums ietekmē darbinieku motivāciju un lojalitāti pret uzľēmumu. Darba teorētiskajā daļā aplūkoti tādi jēdzieni kā „organizācija”, attiecību mārketings” un „darbinieki”, raksturota iekšējā komunikācija un tās loma organizācijā, kā arī ietverti lojalitātes un motivācijas jēdzienu apraksti. Pētījuma veikšanai izmantota anketēšana un daļēji strukturēta intervija. Pētījuma rezultāti liecina, ka darbinieki ir motivēti strādāt izvēlētajā organizācijā un jūt pret to lojalitāti. Šāds rezultāts panākts, organizācijas vadībai aktīvi izmantojot iekšējo komunikāciju. Atslēgvārdi - organizācija, iekšējā komunikācija, motivācija, lojalitāte, darbinieki.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Iekšējā komunikācija kā motivācijas un lojalitātes elements. SIA "Evolution Latvia" analīze
- Motivācijas vides novērtēšana uzņēmumā
- SIA "RIMI Latvia" darbinieku motivācijas sistēmas analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mazo un vidējo uzņēmumu attīstības iespējas un problēmas Latvijā
Term Papers for university47
-
Uzņēmuma "Top" iekšējā imidža analīze un tā koriģēšana
Term Papers for university59
-
Darbinieku lojalitātes pret organizāciju, apmierinātības ar darbu un psiholoģiskā klimata savstarpējās sakarības
Term Papers for university48
-
Komunikācija
Term Papers for university56
-
Kreativitātes nozīme darbā un tās veicināšanas iespējas valsts un privātajās organizācijās
Term Papers for university67