Term Papers
Business and Law
Economics
Iekšējās komunikācijas instrumenti SIA "Narvesen Baltija"...-
Iekšējās komunikācijas instrumenti SIA "Narvesen Baltija" darbinieku lojalitātes veidošanā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 6 | |
1. | Organizācijas iekšējā komunikācija | 9 |
1.1. | Iekšējās komunikācijas modeļi | 11 |
1.2. | Iekšējās komunikācijas virzieni, mērķi un veidi | 15 |
1.3. | Iekšējās komunikācijas instrumenti | 18 |
1.4. | Vadības loma iekšējās komunikācijas veidošanā | 21 |
2. | Darbinieku lojalitātes pilnveidošanas iespējas uzņēmumā | 23 |
2.1. | Lojalitātes jēdziens un būtība | 23 |
2.2. | Darbinieku lojalitātes nozīme organizācijai | 25 |
2.3. | Darbinieku lojalitātes veidošanas metodes un instrumenti | 28 |
3. | SIA „Narvesen Baltija” darbība un iekšējās komunikācijas raksturojums | 31 |
3.1. | SIA „Narvesen Baltija” darbības raksturojums | 32 |
3.2. | SIA “Narvesen Baltija” organizatoriskā struktūra un funkciju sadale | 33 |
3.3. | Pētījuma norise | 37 |
3.4. | SIA “Narvesen Baltija” iekšējās komunikācijas veidošanas principi | 38 |
Secinājumi | 60 | |
Priekšlikumi | 61 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 63 | |
Pielikumi | 65 |
Secinājumi
1. SIA „Narvesen Baltija” darbinieku lojalitātes vecināšanā iekšējās komunikācijas instrumenti tiek pielietoti, balstoties uz situāciju.
2. Spriežot pēc pētījuma rezultātiem, darba autore secina, ka darbinieku lojalitātes pakāpe uzņēmumā ir visai augsta un tā lielā mērā balstās uz darbinieku atalgojumu.
3. Darbinieki nav apmierināti ar informāciju, kas tiek saņemta, par sociālajām garantijām, papildus bonusiem. Darbinieki neizprot, kad un kāpēc tiek vai netiek izmaksāti papildus bonusi.
4. Kā viens no motivējošākajiem faktoriem, kas veicinātu lojalitāti uzņēmumā, pēc darbinieku veiktās aptaujas, ir darba apstākļi. Uzņēmumā strādājošie darbinieki ar šo faktoru nav apmierināti, apgalvo, ka izjūt pārāk lielu slodzi, ir pārāk liels pienākumu skaits, līdz ar to darbinieks bieži vien nespēj veikt savus pienākumus kvalitatīvi, noteiktajā laikā.
5. Uzņēmumā tiek pielietoti gan personiskās, gan elektroniskās komunikācijas instrumenti.
6. Pētījuma ietvaros tika konstatēts, ka uzņēmuma darbinieki par galveno komunikācijas instrumentu uzskata e- pastu un intranetu. Liela daļa informācijas, kas ir ievietota uzņēmuma iekšējā mājas lapā, ir nesakārtota, nepilnīga, novecojusi.
7. Uzņēmuma darbinieki nav apmierināti ar informācijas apjomu, kas tiek sniegts saistībā ar darbinieku profesionālās izaugsmes, karjeras iespējam uzņēmumā.
8. Diplomdarba ietvaros tika iegūta atbilde uz jautājumu: „Kādi iekšējās komunikācijas instrumenti netiek izmantoti SIA „Narvesen Baltija” darbinieku lojalitātes veidošanā?”, līdz ar to, komunikācijas instrumenti, kuri pastāv, bet netiek efektīvi izmantoti uzņēmuma iekšējā darbībā – maz tiek izmantoti rakstiskās komunikācijas instrumenti, kā arī no personiskās komunikācijas instrumentiem, maz tiek organizētas darbinieku sapulces, semināri.
Priekšlikumi
1. Lai darbinieks justu lielāku apmierinātību ar savu darba atalgojumu, uzņēmumam jāsakārto un aktuālāk jāpielieto bonusu sistēma, lai darbiniekiem tiktu sniegta papildus iespēja saņemt materiālu pateicību. Nepieciešams izveidot konkursu starp darbiniekiem, kam sagatavot stingri noteiktu kritēriju aprakstu, kas dotu iespēju noteikt darbinieku, kurš saņem kādus īpašus bonusus (piemēram, apmaksātas papildus atvaļinājuma dienas).
2. Uzņēmuma vadībai izskatīt iespējas par lielāku darbinieku skaita pieņemšanu darbā uzņēmumā, lai darbinieki pienākumu lielais skaits izlīdzinātos, līdz ar to pieaugtu darba efektivitāte, kvalitāte.
3. Jāsakārto intranetā pieejamā informācija, tā ir jāpapildina, jo šis līdzeklis ir neatņemama uzņēmuma sastāvdaļa, kas ikdienā veic nozīmīgu informatora funkciju uzņēmumā.
…
lojalitātes veidošanā. ” Darbā autore, galvenokārt, pievērsusies iekšējās komunikācijas instrumentu analīzei, SIA „Narvesen Baltija”, kā arī vienai no personālvadības būtiskākajām problēmām – darbinieku lojalitātes analīzei, kas ir viens no pamata faktoriem ikviena uzņēmuma attīstībai un konkurētspējas nodrošināšanai. Diplomdarba mērķis ir izanalizēt un novērtēt iekšējās komunikācijas instrumentus SIA „Narvesen Baltija”, izteikt priekšlikumus to sekmīgai izmantošanai darbinieku lojalitātes veidošanā. Pētnieciskais darbs strukturāli veidots četrās pamata nodaļās, kas sīkāk sadalītas apakšlīmeņos. Pirmajā nodaļā tiek analizētas teorētiskās nostādnes par komunikācijas būtību, komunikācijas modeļiem, iekšējās komunikācijas virzieniem, veidiem, mērķiem, instrumentiem, kā arī vadītāja lomu iekšējās komunikācijas veidošanā uzņēmumā. Otrajā nodaļā tiek analizētas teorētiskās nostādnes par lojalitātes jēdzienu, būtību, darbinieku lojalitātes nozīmi uzņēmumam, tās veidošanas metodēm un instrumentiem, kā arī iekšējas komunikācijas lomu darbinieku lojalitātes veidošanā. Trešajā darba nodaļā tiek analizēti SIA „Narvesen Baltija” publicētie un nepublicētie materiāli, dokumentu analīze, par uzņēmuma darbību, organizatorisko struktūru, funkciju sadali, kā arī analizēta informācija, kas iegūta no padziļinātas intervijas ar uzņēmuma vadības darbinieci par iekšējās komunikācijas veidošanas principiem uzņēmumā. Ceturtā nodaļa ietver darba autores pētījumu par iekšējās komunikācijas instrumentu izmantošanu uzņēmumā un to ietekme uzņēmuma darbinieku lojalitātes veidošanā pret uzņēmumu, veikta darbinieku anketēšana. Ceturtās nodaļas ietvaros - darba autores praktiskais darbs situācijas uzlabošanas un pilnveidošanas jomā, darba autore izdara secinājumus un sniedz priekšlikumus par uzņēmuma darbinieku lojalitātes paaugstināšanas iespējām ar iekšējās komunikācijas instrumentu palīdzību. Diplomdarba izstrādes gaitā tiek izmantota zinātniskā literatūra personālvadībā, menedžmentā, sabiedriskajās attiecības, psiholoģijā, kā arī SIA “Narvesen Baltija” publicētie un nepublicētie resursi, internetā pieejamās publikācijas, zinātniskie raksti, kā arī pielietotas studiju laikā iegūtas zināšanas.
- Iekšējās komunikācijas instrumenti SIA "Narvesen Baltija" darbinieku lojalitātes veidošanā
- SIA "Sev esmu labākais kalps" iekšējās un ārējās vides raksturojums
- Vadības principi un metodes mazajā uzņēmumā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Vadības principi un metodes mazajā uzņēmumā
Term Papers for university54
-
SIA "Sev esmu labākais kalps" iekšējās un ārējās vides raksturojums
Term Papers for university75
-
Iekšējās un ārējās vides nozīme uzņēmējdarbības attīstībā Latvijā
Term Papers for university69
Evaluated! -
SIA "X" iekšējās un ārējās vides analīze un attīstības iespēju izvērtējums
Term Papers for university36
Evaluated! -
Iekšējās kontroles pilnveides iespējas
Term Papers for university57