Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:534307
 
Evaluation:
Published: 10.12.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 45 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Lasītprasmes attīstība krievu valodā kā svešvalodā ar informācijas un komunikāciju tehnoloģijām    8
1.1.  Lasītprasmes būtība un kritēriji    8
1.2.  Lasītprasmes attīstība vidējā pusaudžu vecumā    15
1.3.  Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas svešvalodu mācību procesā    18
1.4.  Metodes un paņēmieni lasītprasmes veicināšanai ar informācijas tehnoloģijām    21
2.  Krievu valodas skolotāju pieredze lasītprasmes pilnveidē, izmantojot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas 6. klasē    25
2.1.  Pētījuma metodika    25
2.2.  Skolotāju viedokļi par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekļaušanu krievu valodas stundās lasītprasmes veicināšanai    25
2.3.  Pedagoģiskā izmēģinājuma darbība 6.klasē, mācību stundās izmantojot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas    31
  Secinājumi    41
  Izmantotie avoti un literatūra    42
  Pielikumi    45
Extract

Secinājumi
1. Lasīšana ir daļa no cilvēku komunikatīvās darbības sfēras. Lasītprasmes lielākā vērtība ir teksta izpratne, tā palīdz atlasīt būtiskāko informāciju produktīva darba veikšanai. Attīstot lasītprasmi, bagātinās vārdu krājums, uzlabojas rakstpratība, kas piedāvā iespēju veiksmīgi funkcionēt dažādos sabiedrības līmeņos.
2. Ņemot vērā jaunās paaudzes interesi par jaunajām tehnoloģijām, tās nedrīkst ignorēt, organizējot pedagoģisko procesu, tostarp lasītprasmes apguvi un pilnveidi. IKT izmantošana pedagoģiskajā procesā ļauj izmantot sajūtas (redzi, dzirdi, tausti, kustības)
un, uz tām balstoties, radīt asociācijas ar jau iepriekš apgūto pieredzi. IKT ir nenovērtējams atbalsts lasītprasmes pilnveidei krievu valodā.
3. Krievu valodas skolotāju kompetence, radošums, elastība, atvērtība IKT ir galvenais resurss katra atsevišķā skolēna un skolēnu grupas potenciāla pilnveidei.
4. Teorētiskās literatūras analīze un empīriskā pētījuma rezultāti ļauj secināt, ka IKT jēgpilna ieviešana krievu valodas apguvē uzlabo skolēnu lasītprasmes iemaņas.
5. Pētījumā izvirzītie IKT ietekmējošie lasītprasmes kritēriji dinamikā ir ar augšupejošu tendenci.
6. Pētījuma rezultāti liecina, ka IKT ieviešana krievu valodas stundās 6. klasē pilnveido lasītprasmi, taču mācību materiāls nav aprīkots ar interaktīviem uzdevumiem, tāpēc tas apgrūtina veidot mūsdienīgu svešvalodas mācību procesu.
7. Pētījuma mērķis - teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt IT izmantošanas iespējas pusaudžu lasītprasmes veicināšanai krievu valodas stundās - ir sasniegts.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −0,70 €
Work pack Nr. 1382237
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register