Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:618549
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 34 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  PUSAUDŽU VECUMPOSMA RAKSTUROJUMS    8
1.1.  Pusaudžu vecumposma īpatnības    10
1.2.  Pusaudža īpašo spēju veidošanā skolā    11
1.3.  Ģimenes ietekme uz pusaudzi    12
2.  INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU IZMANTOŠANAS IESPĒJAS MĀCĪBU PROCESĀ    14
2.1.  Informācijas tehnoloģijas skolā    14
2.2.  Pedagoģiskās problēmas izmantojot informāciju tehnoloģijas    16
2.3.  IT izmantošanas iespējas    18
2.4.  Mācību procesa pilnveidošana izmantojot dažādās mācību metodes    20
  Secinājumi    26
3.  MĀCĪBU METODIKA IT IZMANTOŠANAI MĀJTURĪBAS STUNDĀS 5. klasei    27
3.1.  Mājturības mācību priekšmeta mērķis un uzdevumi    27
3.2.  Mājturības – tehnoloģiju mācību plānošana pamatskolā    28
3.3.  IT izmantošana dažādu tematu apgūšanā    34
4.1.  Pētījuma metodoloģija    36
4.2.  Likumsakarības starp IT izmantošanu mājturības stundās un skolēnu interesi    37
4.3.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    40
  Secinājumi    47
  Izmantotā literatūra    49
  PIELIKUMI    54
Extract

Informācijas tehnoloģijas ir informācijas apstrādei nepieciešamās tehnoloģijas. Pamatā tā ir datoru izmantošana informācijas pārnešanai, glabāšanai, aizsardzībai, apstrādei, pārsūtīšanai un iegūšanai jebkurā vietā un laikā.
Ar tehnoloģiju plašā nozīmē saprot materiālas lietas – instrumentus, mašīnas, iekārtas, aparātus, dažādas konstrukcijas, kā arī to pielietošanas iemaņas, paņēmienus un metodes sadzīves, saimniecisku, militāru vai citu mērķu sasniegšanai. Ar jēdzienu tehnoloģija var apzīmēt vienkāršus priekšmetus, kā, piemēram, koka ritenis, svira, āmurs kontekstā ar to pielietošanas paņēmieniem. Tehnoloģija var ietvert arī ļoti sarežģītas mūsdienu tehniskas sistēmas. Piemēram, informācijas tehnoloģiju komponentes parasti ir datori, telekomunikāciju iekārtas, datu pārraides kanāli, utt.
Objekts: Mācību procesa pilnveidošana, izmantojot informāciju tehnoloģijas (IT).
Priekšmets: IT izmantošana mājturības stundās.
Mērķis: Izvērtētas IT izmantošanas iespējas mājturības stundās.
Hipotēze: IT izmantošana mācību materiālu izveidē būtiski atvieglo skolotāja darbu stundā.
Uzdevumi:
1.Studēt zinātnisko pedagoģisko literatūru par pusaudžu vecumposma īpatnībām un IT izmantošanu mācību procesā.
2.Iepazīt un izanalizēt mājturības programmu pamatskolai.
3.Izveidot mācību materiālus mājturības stundām 5. klasei.
4.Veikt pētījumu par IT izmantošanu mājturības stundās.
Metodes:
pedagoģiskās, psiholoģiskās un speciālās profesionālās literatūras analīze
novērošana, anketēšana, intervijas, pārrunas- diskusijas;
IT programmatūras analīze;
datu matemātiskā apstrāde, analīze un interpretācija.
Teorētiskais pamats:
Pedagoģiskie aspekti: Birziņa R., Granta D., Meža L., Šmite A., Zelmenis V.
IT aspektos: Juškaite L. Lipska I., Ignatjeva M., Livmanis F
Mājturības aspektos: Riekstiņa D., Kulakova M., Marksa M., Stare M., Sīviņa M
Bāze: Jelgavas 1. ģimnāzija, Jelgavas Spīdolas ģimnāzija
Posmi:
2006./2007. st.g. Teorijas studijas, aptauja
2007./2008. st.g. Pētījuma veikšana, rezultātu apkopošana, pedagoģiskā interprfetācija.
Teorētiskais devums:
Izvērtētas IT izmantošanas iespējas mājturības stundās.
Praktiskais devums
Mācību metodiskie materiāli mājturībā, izmantojot IT, 5. klasei.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register