Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,01 (14%)
Discounted price*:
18,47
Purchase
Add to Wish List
ID number:104489
Evaluation:
Published: 13.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 57 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  IEVADS    8
1.  PAŠVĒRTĒJUMA RAKSTUROJUMS    12
1.1.  Pašvērtējuma būtības izpratne psiholoģijā un pedagoģijā    12
1.2.  Izvērtēšanas procesa raksturojums    19
1.3.  Pašizvērtējuma galvenās funkcijas    24
2.  PUSAUDŽU PAŠVĒRTĒJUMS    29
2.1.  Pusaudžu vecumposma raksturojums    29
2.2.  Pusaudžu pašnovērtējuma prasmju veidošanās    33
3.  PAŠNOVĒRTĒŠANAS PRASMES VEIDOŠANOS VEICINOŠIE PEDAGOĢISKIE LĪDZEKĻI    38
4.  EMPĪRISKIE PĒTĪJUMI PAR PAŠNOVĒRTĒJUMA SITUĀCIJU SKOLĀS    45
4.1.  Pētījuma un metožu apraksts    45
4.2.  Respondentu analīze    46
  LITERATŪRAS SARAKSTS    59
  PIELIKUMI    63
  6.klTeksta apstrāde    63
  5.kl. Teksta apstrāde    65
  5.kl. Prezentācijas materiālu sagatavošana un demonstrēšana    66
  Izgatavota priekšmeta vērtēšanas modelis (adīšana, tamborēšana)    67
  Vērtēšanas kritēriji praktiskajās kulinārijas stundās    69
  Skolēnu anketa    71
  Skolēnu anketa    73
  Eksperta anketa    74
Extract

Latvijas izglītības koncepcijā minētais izglītības mērķis ir radīt ikvienam cilvēkam iespējas veidoties par garīgi un fiziski attīstītu, brīvu un atbildīgu personību. Viens no izglītības uzdevumiem ir sekmēt tāda demokrātiska sabiedrības cilvēka izaugsmi, kas spēj patstāvīgi saskatīt un lietpratīgi risināt dzīves problēmas, apzinās piederību ģimenei, tautai, Latvijas valstij un cilvēcei, atbild to priekšā par savu rīcību, ir brīvs un tolerants kā uzskatos, tā darbībā.
Priekšstatu par to, kāds ir zinošs un sabiedrībai vērtīgs cilvēks, mainījusi humānās pedagoģijas atziņa, ka katrs cilvēks ir neatkārtojams, unikāls un attīstās individuāli. Pedagogiem tiek izvirzīts uzdevums sekmēt skolēna personības atraisīšanos un pašattīstību, turklāt, skolotājam ne tikai jāmāca skolēni, bet jāmācās no viņiem un kopā ar viņiem.
Šobrīd aktuāls ir jautājums, vai Latvijas skolēni spēs konkurēt Eiropas mērogā gan izglītības, gan darba jomā. Viena no problēmām varētu būt Latvijas skolēnu neprasme pašiem novērtēt savu darbību.
Pārmaiņu laikā mainās pieejas mācību procesa organizēšana un vadīšanā, pievēršot uzmanību ne tikai mācību rezultātam, bet arī procesam, kurā skolēns ir subjekts. Mācību procesā skolēns un skolotājs ir sadarbības partneri, tādējādi arī no skolēna tiek prasīta līdzdalība par saviem mācību rezultātiem. Skolēnu mācību sasniegumu vērtēšana līdzās skolotāja vērtējumam tiek akcentēts arī skolēna mācību sasniegumu pašizvērtējums.
Jau tas vien, ka skolotājs un arī skolēns pārdomā, kas notiek un kāpēc notiek mācībās, noved pie pārmaiņām, jo šajā domāšanas procesā tiek veikta pašrefleksija.
Aurore ir beigusi studiju programmu Mājas vide un informātika izglītībā, studiju laikā praktizējusi Jelgavas 6. vidusskolā. Pētījuma temata izvēli sekmēja tā aktuāla problemātika. Autores vērojumi liecina, ka zems pašvērtējums ir aktuāla problēma ne vien vienam pusaudzim.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/104489

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register