Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Lectora"

     

    Term Papers40 Physics

Great deal: today with a discount!

Regular price:
14,20
You save:
1,85 (13%)
Discounted price*:
12,35
Purchase
Add to Wish List
ID number:429147
Author:
Evaluation:
Published: 10.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 41 units
References: Used
Time period viewed: 2009.g. - 2010.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    12
1.  Teorētiskais apskats par fizikas mācīšanas metodēm un IT pielietojumu    15
1.1.  Pamatskolas fizikas kursa tematu apgūšanas aktuālie jautājumi    15
1.2.  Interaktīvās mācīšanas metodes fizikā    19
1.4.  Iespējas un rīki vizuāli interaktīvo fizikas mācību materiālu izveidošanai    28
2.  Programmā Lectora izstrādāto mācību materiālu apraksts un aprobācijas rezultāti    33
2.1.  Mehānikas un dinamikas likumsakarību mācīšana, izmantojot mācolus Kustība un Spēks    33
2.2.  Skolēnu pašmācībai izstrādāto mācību materiāla apraksts    41
2.3.  Izstrādņu pielietojums skolēnu sasniegumu ikdienas vērtēšanai    44
2.4.  Pētījumā iegūto datu apstrādes un analīzes rezultāti    46
  Secinājumi    58
  Literatūras saraksts    59
Extract

Secinājumi
Pamatojoties uz teorētisko pētījumu var apgalvot, ka:
1. pēdējo gadu pedagoģiskie procesi ir vērsti tieši uz pamatskolas pēdējo klašu skolēnu pievēršanu apgūt eksaktos mācību priekšmetus tai skaitā arī fiziku, jo tieši šajā vecumā veidojas skolēna plāni par nākamo profesiju;
2. lielāka uzmanība jāvelta skolēnu fizikas mācīšanās procesam, nevis mācīšanas procesam – mācībām jābūt vērstām uz skolēnu;
3. tieši multimediju tipa datorizētie materiāli visaptverošāk iedarbojas uz skolēnu informācijas uztveres orgāniem. Mācot fiziku pamatskolā, plaši jāpielieto interaktīvie demonstrējumi, kuri īpaši šai vecuma grupai ir saistoši.
Empīriskais pētījums ļauj secināt, ka:
1. skolēnu mācību rezultāti ir augstāki, ja izmanto tādus mācību materiālus, kurus var trenējoties izmantot vairākkārtīgi;
2. pašvadīta mācīšanās ar daudzveidīgu saturu, metožu, uzdevumu variatīvu izvēli un tūlītēju atgriezenisko saiti paškontroles testu veidā iesaista lielāku klases skolēnu skaitu aktīvā mācīšanās procesā;
3. skolēni visaugstāk novērtējuši iespēju pašmācībā apgūt tēmas Kustība un Spēki, izmantojot interneta vietnē ievietotos materiālus;
4. videoklipu fragmentu iekļaušana datorizētajos materiālos ļoti ieinteresē skolēnus, saistot mācīto ar sadzīvi un tehniku;
5. devītās klases skolnieki sekmīgi orientējas datorizētajos materiālos un tāpēc skolēnos ir jāizkopj prasmes tos efektīvi izmantot apgūstot fizikas priekšmetu.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,44 €
Work pack Nr. 1355492
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Lectora"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/429147

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register