Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:141321
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija latviešu valodā    3
  Anotācija angļu valodā    4
  Ievads    5
1.  Projektu vadības teorētiskie aspekti    8
1.1.  Projekta attīstības vēsture    8
1.2.  Projekta jēdziens un būtība vadības teorijā    11
1.3.  Starptautisko projektu vadības raksturojums un īpatnības    13
2.  Projekta „Uz bērnu orientētas koncepcijas izveide vieglākai pārejai no pirmsskolas uz pamatskolu” mērķi un uzdevumi    24
3.  Starptautiskās sadarbības projekta novērtējums    28
3.1.  Latvijā projektā iesaistīto personu vērtējums    29
3.2.  Vācijā projektā iesaistīto personu vērtējums    30
3.3.  Projekta rezultātu izvērtējums, salīdzinošā analīze    31
  Secinājumi    50
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    51
  Pielikumi    53
Extract

Secinājumi
Pētījumā iegūtie dati liecina par to, ka projekti palīdz atbalstīt šāda veida Eiropas Savienības mērķus izglītības jomā: Popularizēt starptautisko sadarbību, palīdzēt jauniem cilvēkiem iegūt pamatprasmes un kompetences, kas vajadzīgas viņu personiskajai attīstībai, nodarbinātībai nākotnē un aktīvam Eiropas pilsoniskumam.
Apskatot projektu rezultātu ietekmi uz izglītības iestādi, tad jāsecina, ka to var vērtēt gan tieši, gan netieši. Netiešā ietekme vairāk ir attiecināma uz projekta dalībniekiem, viņu personisko un profesionālo izaugsmi, bet tiešā ietekme ir izglītības iestādes prestiža celšanās.
Spēja veidot un paust savu viedokli, spēja uzņemties atbildību ir tās pamatprasmes, kas ir guvušas Latvijas projektu dalībnieku augsto novērtējumu. Īstenojot starptautiskās sadarbības projektus ir iespēja veikt vienotu koncepcijas izstrādni starp divām dalībvalstīm, katrai ar savu radošo pieeju.
Darba mērķis bija konstatēt starptautiskās sadarbības vadību izglītības iestādēs pārejā no pirmsskolas uz pamatskolu, saistībā ar izglītības pēctecības kvalitātes paaugstināšanu.
Apkopojot pētījumā iegūtos rezultātus, var secināt, ka starp abām dalībvalstīm ir būtiskas atšķirības izglītības sistēmā, tomēr var izstrādāt vienotu koncepciju un nākotnē turpināt šāda veida projektu un salīdzināt tās iedarbību.
Par nozīmīgākajiem ieguvumiem projekta laikā, dalībnieki no Latvijas uzskata iegūtās profesionālās zināšanas un iegūtā personīgā pieredze. Izglītības iestādes, kas realizē starptautisko sadarbību, ir uzskatāma par iestādi, kas nemitīgi mācās un attīstās. Tā ir atvērta radošumam, inovācijām, jauniem risinājumiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1355466
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register