Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Izziņas procesu veidošanās 3 - 4 gadīgiem bērniem rotaļnodarbībā pirmsskolas izglītības iestādē

     

    Term Papers47 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:167907
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.01.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  IZZIŅAS INTEREŠU VEIDOŠANĀS ROTAĻNODARBĪBĀ TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS    7
1.1.  Rotaļnodarbības būtība un veidi    7
1.2.  Rotaļnodarbības saturs 3 – 4 gadus veciem bērniem un veidi    14
1.3.  Izziņas intereses raksturojums 3 – 4 gadīgiem bērniem    19
1.4.  Izziņas intereses kritēriji un rādītāji    24
2.  EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS PAR 3 – 4 GADUS VECU BĒRNU IZZIŅAS INTEREŠU VEIDOŠANOS ROTAĻNODARBĪBĀS    26
2.1.  Pētījuma organizācijas un metožu raksturojums    26
2.2.  Bērnu izziņas intereses sekmēšana rotaļnodarbībās    27
2.3.  Pētījuma rezultātu analīze par bērnu izziņas interesēm    32
  SECINĀJUMI    44
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    45
  PIELIKUMI    48
Extract

SECINĀJUMI
Izstrādājot darbu, autore guva šādus secinājumus:
1. Rotaļa ir veids, kā bērns izzina pasauli, jo ar tās palīdzību bērns iegūst zināšanas un praktiskās iemaņas sev raksturīgā veidā.
2. Rotaļām ir daudzfunkcionāla nozīme – pirmkārt, tās kalpo kā sevis iepazīšanas līdzeklis, otrkārt, kā apkārtējas vides iepazīšanas palīgs, treškārt, tās spēlē zīmīgu lomu sociālu iemaņu veidošanā.
3. Svarīgākais rotaļāšanās kritērijs – darbošanās pēc savas iniciatīvas, kas ir motivācija pētīt, izzināt, noskaidrot.
4. Pieaugušā loma rotaļnodarbību vadīšanā ir pakārtota, pedagogam jābūt novērotāja pozīcijā, lai sniegtu motivāciju tiem bērniem, kuri kādu psiholoģisku iemeslu dēļ neizrāda interesi par rotaļnodarbību.
5. Rotaļa palīdz bērnam pārvarēt bailes un nedrošību, tā palīdz attīstīt pārliecību par savām spējām. Tās laikā, 3 – 4 gadus veci bērni mācās savstarpēji vienoties, sadarboties, veidot attiecības viens ar otru.
6. Līdz 3 - 4 gadu vecumam izziņas interese izpaužas ziņkāres formā, taču pēc tam bērns izjūt vēlmi savas zināšanas paplašināt, piemēram, uzdodot jautājumus pieaugušajiem par sev svešo un nezināmo, izprotot nesaprotamo.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1374016
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register