Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:635850
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.12.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 42 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Annotation   
  Saturs    6
  Ievads    6
1.  Vērtīborientētas sadarbības nozīmīgums literatūras mācību procesā    8
2.  Jāņa Ezeriņa dzīves gājums un devums latviešu novelistikā    12
2.1.  Ieskats Jāņa Ezeriņa biogrāfijā un daiļradē    12
2.2.  Jāna Ezeriņa noveļu mākslinieciskā savdabība    16
2.3.  Jāņa Ezeriņa novelēs apliecinātās vērtības literatūras mācību kontekstā    20
3.  Skolotāja sagatavošanās darbam klasē    22
3.1.  Jauniešu vecumposma raksturojums    22
3.2.  Izmēģinājumā iesaistīto skolēnu raksturojums    25
3.3.  Jāņa Ezeriņa novelēm veltīto stundu mācību materiālu izstrāde un tematiskais plānojums    28
4.  Skolotājas un skolēnu sadarbība literatūras stundās    33
5.  Skolotājas un skolēnu sadarbības rezultātu analīze un izvērtējums    46
  Secinājumi    48
  Izmantotā literatūra    49
  Pielikumi    49
Extract

Secinājumi
1. Mūsdienu jaunieši neapzinās, cik liela nozīme mūsdienu sabiedrībā ir garīgajām vērtībām, kad priekšplānā tiek izvirzītas materiālās vērtības, tāpēc izglītības procesā svarīgi aktualizēt vērtības, lai tiktu nostiprināta skolēnu vērtīborientācija.
2. Literatūra palīdz ieskatīties sevī, izprast sevi un sabiedrību, atbildēt uz daudziem sev interesējošiem jautājumiem.
3. Izvērtējot skolēnu atbilstību vecumposmam, skolotāja secināja, ka 11.klases skolēni atbilst savam vecumposmam, skolēni vēlas būt pieauguši, rast atbildes uz filozofiskiem jautājumiem, kas saistīti ar dzīvi.
4. Izcilā latviešu novelista Jāņa Ezeriņa novelēs atklājas ikdienā aizmirstas dzīves vērtības, kā dzīvot pilnvērtīgu un cilvēcisku dzīvi.
5. Skolēni labprāt iesaistās stundas darbībā, ja stundas tēma ir sasaistīta ar skolēnu dzīvi, piemēram, mana bērnība, manas mājas, tad skolotāja un skolēnu sadarbība ir veiksmīga.
6. Pedagoģiskās prakses laikā, apgūstot Jāņa Ezeriņa daiļradi, mērķtiecīgi plānojot un organizējot mācību stundas, ievērojot skolēnu vecumposma īpatnības un intereses, izmantojot dažādas mācību metodes un metodiskos paņēmienus, darba organizācijas formas, iespējams aktualizēt daiļdarbā paustās vērtības.
7. Skolotāja secināja, lai ieinteresētu skolēnus radoši un aktīvi darboties, pirms daiļdarba apguves skolēnus jāieinteresē daiļdarba sižetā, lai skolēniem rastos interese un mājās noveles tiktu izlasītas.
8. Jāņa Ezeriņa noveles - „Ar porcelāna pīpi”, „Zvanītājs”, „Mērkaķis”, „Kādas blusas stāsts”, „Iegātnīša”, „Kaprači”, „Šaha partija” - skolēniem palīdzēja saskatīt un izvērtēt tādas vērtības kā dzīvību, dzīves jēgu, mīlestību, ģimeni, tikumību, mājas, laimi, bērnību.
9. Jāņa Ezeriņa daiļrades iepazīšanas procesā teorētiskās zināšanas skolēniem palīdzēja pilnīgāk izprast noveļu māksliniecisko savdabību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1389058
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register