Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:588368
Author:
Evaluation:
Published: 05.08.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 54 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Jāņa Poruka stāsts „Kauja pie Knipskas” pamatskolas literatūras mācību skatījumā    11
1.1.  Ētiski estētiskās vērtības Jāņa Poruka stāstā „Kauja pie Knipskas”    16
1.2.  Stāsta „Kauja pie Knipskas” veltīto literatūras stundu organizācijas pedagoģiski psiholoģiskais pamatojums    19
1.3.  Vērtīborientējošas sadarbības nozīmīgums literatūras mācību procesā    24
2.  Skolotāja gatavošanās darbam klasē    28
2.1.5.  klases skolēnu vecumposma raksturojums    33
2.2.5.  klases kolektīva iepazīšana    38
3.  Metodisko paņēmienu sistēmas izmantošana Jāņa Poruka stāsta „Kauja pie Knipskas” iepazīšanas mācību stundās    43
3.1.  Skolotāja un skolēnu vērtīborientējošas sadarbības norise Jāņa Poruka stāsta „Kauja pie Knipskas” veltītajās stundās    45
3.2.  Skolotājas un skolēnu sadarbības rezultātu apkopojums un izvērtējums    57
  Tēzes    61
  Izmantotās literatūras saraksts un avoti    63
  Pielikumi    65
1.pielikums.  Problēmuzdevumu sērija    65
Extract

Mūsdienās lielas pārmaiņas strauji notiek visās dzīves jomās. Tās skārušas arī izglītības sfēru. Būtiski mainījušies izglītības pamatprincipi, koncepcijas. Kā viena no pārmaiņām minama humānās pedagoģijas ideju iedzīvināšana ikvienam skolēnam. Ņemot vērā šo pedagoģisko nostādni, tiek uztverts, ka vērtība ir kā veselums. Uzsvars netiek likts uz zināšanu apjomu, bet gan uz spēju iegūt nepieciešamo informāciju, uz varēšanu orientēties plašajā informācijas klāstā, uz sadarbības, saskarsmes, komunikācijas prasmēm. Skolēnam jāiemāca dzīvesprasme ar visām tās vērtībām. Liels nopelns tajā ir arī literārajiem darbiem, īpaši mūsu klasiķu darbiem.
Izglītības uzdevumu izpildi vēlams organizēt saskaņā ar četriem mācīšanās pamatprincipiem:
1.mācīties, lai zinātu,
2.mācīties darīt, lai ar izdomu varētu darboties savā vidē,
3.mācīties dzīvot kopā, lai līdzdarbotos ar citiem cilvēkiem,
4.mācīties būt, lai, attīstot savu personību, darbotos spriežot, vērtējot un patstāvīgāk.
Lai varētu veiksmīgāk realizēt šos pamatprincipus, jāmeklē jaunas mācību procesa organizēšanas iespējas, metodes, darba formas.
Viena no iespējām ir vērtīborientētās mācību stundas veidošana. Vērtīborientētā pieeja balstās uz holistikas principu, kas nosaka, ka elementi jātver kopveselumā, ka liela vērība jāvelta absolūto vērtību izzināšanai un pieņemšanai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register