Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:804171
 
Evaluation:
Published: 06.11.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 41 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  TEORĒTISKĀS NOSTĀDNES PAR LASĪTPRASMI    8
1.1.  Lasītprasmes jēdziens    8
1.2.  Lasītprasmi veicinoša mācību satura raksturojums sākumskolā    10
1.3.  Sākumskolas skolēnu lasītprasmes raksturojums    16
1.4.  Kritēriji skolēna lasītprasmes novērtēšanai sākumskolā    20
1.5.  Skolas un ģimenes sadarbības iespējas skolēnu lasītprasmes veicināšanā    23
2.1.  Pētījuma metožu un plāna raksturojums    27
2.2.  Sākumskolas skolēnu lasītprasmes novērtējums    29
3.3.  Skolēnu aptaujas analīze    34
2.4.  Sākumskolas skolēnu lasītprasmes veicināšana    39
  SECINĀJUMI    47
  PRIEKŠLIKUMI    49
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    51
  PIELIKUMI    55
  1.pielikums. Aptauja par lasīšanas paradumiem    56
  2.pielikums. Grāmata “Dogmens”    58
  3.pielikums. Krāsainā pasaka    59
  4.pielikums. Grāmata “Ak, šis Emīls!”    60
  5.pielikums. Skolēnu lasīšanas plāns    61
  6.pielikums. Grāmata “Pepija Garzeķe”    62
  7.pielikums. Grāmata “Mazais miljardieris”    63
  8.pielikums. Grāmata “Plastmasas huligāns”    64
Extract

Sākumskolām ir liela nozīme lasītprasmes veidošanai. Ja bērnam veicas lasīšana, tas skolā veiksies arī rakstīšana un runāšana. Nepietiekama lasītprasme var veicināt citu priekšmetu sliktu apgūšanu, kas ir tieši saistīti ar lasīšanu. Labas lasītprasmes attīstīšanai bērnam ir vajadzīga gan vecāku, gan pedagogu un speciālistu kopēja sadarbība. Visās Eiropas Savienības valstīs sākumskolas un/vai vidējās izglītības pirmā posma izglītības satura norādēs uzsvērts, ka ir svarīgi veicināt skolēnu lasīt interesi un lasīt prieku (Eiropas Komisija, 2011). Šos mērķus var sasniegt dažādi. Metodiskā literatūra un Eiropas valstu izglītības satura norādes iesaka teksta apguvē pamatotu sadarbīgo mācīšanos, daudzveidīgu lasāmo materiālu nodrošināšanu, ļaut skolēniem lasīt to, kas viņiem sagādā prieku un interesē, un viesoties tādās vietās vai pie tādiem cilvēkiem, kur cieņā ir grāmatas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register