Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:805303
 
Evaluation:
Published: 16.04.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Zinātnieku atziņas par jauniešu vecumposma attīstības likumsakarībām un kustību atmiņas sekmēšanu    5
1.1.  Jauniešu attīstības raksturojums    5
1.2.  Jauniešu atmiņas un kustību atmiņas sekmēšanas psiholoģiskie pamati    9
1.3.  Dejas apguve kustību atmiņas sekmēšanas veicināšanai    13
2.  Jauniešu kustību atmiņas sekmēšanas izpēte deju nodarbībās    22
2.1.  Pētījuma raksturojums    22
2.2.  Attīstības vingrinājumu sistēma deju nodarbībās    23
2.3.  Vērojumu rezultātu analīze    28
  Secinājumi    30
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    31
  Pielikums    33
Extract

Zēnu vidū vislabākais veids, kā apgūt vielu, ir pēc loģiskā paņēmiena, grupēšanu pēc būtiskām pazīmēm, informācijas iekļaušanu augstākās pakāpes jēdzienu un vērtējumu sistēmās. Meitenēm vienlīdz labi patīk gan loģiskais iegaumēšanas veids, gan mehāniskais informācijas grupēšana pēc formālām pazīmēm — pēc secības telpā un laikā, ārējās līdzības vai kontrasta. Loģiskā iegaumēšana ir daudz labāka par mehānisko, jo tā neprasa lielu gribas piepūli un neaizņem daudz laika. Bet galvenais labas atmiņas uzlabošanas veids ir loģiskās un mehāniskās atmiņas apvienošana, ko, kā redzams, prot izdarīt ļoti labi meitenes. Bet gandrīz viena ceturtā daļa meiteņu tas ir 22% mācās visu pēc mehāniskās iegaumēšanas galējības- iekalšanas galvā, kamēr zēniem šis veids ir populārs 11% gadījumu, uz pusi mazāk nekā meitenēm.

Secinājumi
Jauniešu kustību atmiņas sekmēšanu individualizētā apguves procesā nosaka savstarpēji saistīti pedagoģiski psiholoģiskie nosacījumi: interese par darāmo, jauniešu fiziskās un psihiskās individuālās īpatnības, vajadzība pēc pašizteikšanās un emocionālā pārdzīvojuma.
Mērķtiecīgi organizētā apguves procesā, regulāri izpildot kustību atmiņas sekmēšanas vingrinājumus, attīstās jauniešu vispārējās spējas: – uzmanības koncentrēšana un noturība, vizuālā uzmanība un orientēšanās, plašā telpiskā uztvere, vizuālā atmiņa, domāšana; speciālās psihofizioloģiskās spējas - reakcijas ātrums, sensomotorā koordinācija, roku kustību ātrums un precizitāte, ritma un tempa izjūta.
Deju nodarbības procesā veidojas sakarība - sekmējot jauniešu kustību atmiņu attīstās speciālās psihofizioloģiskās un vispārējās spējas, kas sevī ietver atmiņu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register