Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:782868
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 45 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    5
  Аннотация    7
  Ievads    11
1.  Uzņēmuma stratēģija    14
1.1.  Stratēģijas loma un nozīme uzņēmumā    14
1.2.  Stratēģiskās vadīšanas uzdevumi    18
1.3.  Uzņēmumu ietekmējošie faktori    22
1.4.  Uzņēmuma biznesa stratēģija    34
2.  CRM koncepcijas un sistēmas apraksts    40
2.1.  CRM koncepcijas būtība    40
2.2.  CRM vēsturiskie aspekti    42
2.3.  CRM vērtību piramīda    42
2.4.  CRM sistēmas funkcionalitāte    45
2.5.  CRM sistēmas klasifikācija    48
2.6.  CRM sistēmas tehnoloģijas    49
3.  CRM sistēmu programmrisinājumi un ieviešanas pamatprincipi uzņēmumā    51
3.1.  CRM sistēmu programmrisinājumu pamatprincipi    51
3.2.  CRM sistēmu programmrisinājumu ražotāji    54
3.3.  CRM risinājuma izvēles aspekti    65
3.4.  CRM sistēmas ieviešanas pamatprincipi uzņēmumā    67
3.5.  Uzņēmuma pārejas modelis orientācijai uz klientu    69
3.6.  Ieviešanas metodoloģija    73
4.  CRM stratēģijas un koncepcijas izstrāde mobilo telekomunikāciju uzņēmumā X    79
4.1.  Nozares un tirgus situācijas raksturojums    79
4.2.  Klientu apmierinājuma esošās situācijas analīze    81
4.3.  CRM izveides stratēģiskās nostādnes    87
4.4.  CRM koncepcijas īstenošana    90
4.5.  Izmaksas un ieguvumi    93
  Secinājumi un priekšlikumi    96
  Izmantotās literatūras un datu avoti    100
Extract

Darba mērķis ir izpētīt klientu attiecību vadības stratēģijas un sistēmas darbības faktorus Latvijas mobilo telekomunikāciju uzņēmumā un konstatēt šīs sistēmas lomu un ieviešanas aspektus. Darba autors izpētīja teorētiskos jautājumus, kas palīdzēja noskaidrot un konkretizēt, kas ir klientorientēta uzņēmuma stratēģija un kāda ir tās loma uzņēmuma darbībā. Teorētiskās analīzes rezultātā tika iztirzāti stratēģiskās plānošanas un vadīšanas uzdevumi, pētot problēmas ar kurām ir jārēķinās uzņēmumam savas darbības gaitā, un kuras nav iespējams novērst pilnībā, bet pastāv iespēja mazināt to ietekmi.
Izvēlēto maģistra darba tēmu noteica konkurences saasināšanās mobilo telekomunikāciju nozarē Latvijā, pieaugoša nepieciešamība sekmēt un uzlabot uzņēmuma darbību, noturēt savus klientus un piesaistīt jaunus, lai optimālāk īstenotu mobilā operatora mērķu sasniegšanu un nodrošinātu augstu konkurētspējas līmeni ilgtermiņā ar lojālu un noturīgu klientu loku.
Maģistra darbam ir praktisks raksturs. Tā gaitā tika veikti šādi uzdevumi:
1)noskaidrots, kas ir klientorientēta uzņēmuma stratēģija un izpētīta uzņēmuma klientu attiecību pārvaldības (CRM) stratēģijas un sistēmas nozīme, tās ietekme uz klientu lojalitātes sasniegšanu;
2)veikts ieskats CRM programmatūras darbības pamatprincipos un tās saistība ar uzņēmumu biznesa procesiem;
3)apzināti lielākie uzņēmumi, kas izstrādā CRM programmatūru Eiropā;
4)veikta analīze par Latvijas mobilo telekomunikāciju uzņēmuma X sadarbību ar saviem klientiem;
5)noskaidrots vai šis uzņēmums izmanto klientu attiecību pārvaldības koncepcijas pieeju savā darbā ar klientiem un kādi CRM risinājumi vai CRM pieejas tiek īstenotas šajā uzņēmumā;…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1215653
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register