Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:194527
 
Evaluation:
Published: 07.01.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 46 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  CRM vispārējs raksturojums    5
1.1.  CRM būtība un izpratne    5
1.2.  CRM vēsture un attīstības tendences    12
1.3.  CRM stratēģija un ieguvumi no tās ieviešanas    16
2.  CRM programmnodrošinājums, tā ieviešana un investīciju izdevīguma novērtējums    25
2.1.  CRM sistēmu raksturojums un galvenās CRM programmas sastāvdaļas    25
2.2.  CRM nepieciešamība un programmatūras izvēle    33
2.3.  CRM ieviešanas problēmas un izdevīguma aprēķins    38
3.  CRM sistēmu pieejamība un izmantošana Latvijā    45
3.1.  CRM attīstība Latvijā un pieejamās CRM sistēmas    45
3.2.  Izplatītāko CRM programmatūru apraksts    51
3.3.  CRM sistēmu lietotāji Latvijā un to vērtējums    62
  Secinājumi    67
  Priekšlikumi    69
  Literatūras saraksts    71
  Pielikumi    73
Extract

Mūsdienās sabiedrībā vērtības ir mainījušās. Ja agrāk klients guva priekšstatu par kompāniju, vērtējot tā produktu, tad tagad viņš vērtē kompāniju kopumā – kā partneri, ar kuru sadarbojas, izmantojot dažādus komunikāciju veidus – no tālruņa zvana, interneta līdz personīgai vizītei. Tas nozīmē, ka šobrīd pasaulē sāk dominēt nevis “produktu orientācija”, bet “orientācija uz klientiem”, viņu vajadzībām un vēlmēm. Klientu prasību apmierināšana ir nākamais solis, ko uzņēmējs var veikt, kad ražošanas un piegādes izmaksas, līdz ar to arī cenas, vairs samazināt nevar. To var nodrošināt CRM – klientu attiecību pārvaldība (turpmāk – CRM).
Klientu attiecību pārvaldības koncepcija nav nekas jauns. Pirms daudziem desmitiem gadu bizness balstījās uz individuālu pieeju katram klientam. Tagad – masu patērētāju laikmetā - , kad individuāla pieeja klientam ir apgrūtināta, konkurence tomēr piespiež atgriezties pie sākotnējā – personalizēta darba ar klientu.
Klientu attiecības šobrīd ir viena no daudzu uzņēmumu lielākajām vērtībām, kuru cenšas izmērīt un atainot pat bilancē, lai atvieglotu uzņēmuma vērtības noteikšanu. Tajā pašā laikā arvien sīvākā konkurence ir drauds visiem uzņēmumiem, kas pastāvīgi neievieš jauninājumus. Pašlaik viena no attīstības sacensību arēnām ir attiecības ar klientu. Tradicionāla mārketinga masu komunikācija un pārdošana bezpersoniskiem klientiem vairs nenes jaunus kontaktus un nepalīdz saglabāt klientus
Klientu attiecību vērtības palielināšanā ir runa par darbību, kurā tiek iepazīti sadarbības laikā visrentablākie un potenciālākie klienti, kā arī saglabātas un attīstītas šīs klientu attiecības, lai palielinātu uzņēmuma rentabilitāti un uzlabotu klientu apmierinātību.
Speciāls CRM programmnodrošinājums ļauj veikt atbilstošu uzņēmuma vadības procesu automatizāciju mārketingā, pārdošanā un apkalpošanā. Rezultātā veiksmīga CRM sistēmas ieviešana ļauj ievērojami palielināt uzņēmuma ieņēmumus un paaugstināt klientu apmierinātību, kā arī paaugstināt uzņēmuma pārdošanas, mārketinga un servisa nodaļu darba efektivitāti.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register