Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:668726
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 47 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  KLIENTU SEGMENTĀCIJA, UZŅĒMUMA STRUKTŪRAS UN VADĪBAS LĪMEŅI, TO NOZĪME STARPTAUTISKĀ UZŅĒMUMĀ    8
1.1.  Uzņēmumu struktūras un vadības līmeņi uzņēmumā, to nozīme tajā    8
1.2.  Pastāvošās klientu segmentācijas metodes, posmi, pieejas, to nozīme uzņēmumā    24
2.  SEGMENTĀCIJAS IETEKMES ANALĪZE UN PRAKSE DAŽĀDOS UZŅĒMUMOS, UN INOVATĪVU RISINĀJUMU IZPĒTE    41
2.1.  Klientu segmentācijas faktoru analīze, kas ietekmē vadības līmeņu veidošanu un to savstarpējo mijiedarbību    41
2.3.  Inovācijas iespējamība segmentācijas procesā    45
  PRIEKŠLIKUMI    51
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    52
Extract

10. Lai segmentācija būtu efektīva arī pēc segmentēšanas procesu beigām ir nepieciešama inovatīva pieeja kādā no segmentācijas procesiem.
11. Inovācija slēpjas tajā, ka segmentācijas aktualizācijas un atkārtotas segmentācijas procesi noris automātiski, sniedzot virkni priekšrocību.
12. Inovatīvs segmentācijas process spēs palielināt uzņēmuma peļņu, ko nodrošinās uzņēmuma darbinieku efektīvāka darbība visos vadības līmeņos, laika un izmaksu ietaupījums, kas nodrošinās būtisku izaugumu uzņēmuma realizētajā apjomā. Tas padarīs uzņēmumu konkurētspējīgāku, klientiem pievilcīgāku, ekonomiski stabilāku, savukārt, stabilitāte nozīmēs izaugsmi un drošību.

PRIEKŠLIKUMI
1. Lai uzņēmums starptautiskajā līmenī izskatītos labi, ir jābūt ne tikai labam pakalpojumu un preču klāstam, bet arī precīzi definētiem iekšējiem procesiem. Tādēļ nepieciešams vairāk pievērsties uzņēmuma iekšējās vides sakārtošanai.
2. Uzņēmuma iekšējās vides sakārtošana ir atbilde uz sadarbības šķēršļu likvidāciju, jo ekonomisks labums tiek gūts tad, ja pastāv kvalitatīva sadarbība starp uzņēmumu un klientu. Augsta līmeņa, profesionāla sadarbība norāda uz uzņēmuma rīcībspēju. Lai to nodrošinātu ir jāizkopj uzņēmuma iekšējie procesi, īpaši tie, kas vērsti uz sadarbību ar klientiem.
3. Uzņēmumam jālieto tādas darbības metodes, kas nodrošinās racionālu resursu izmantošanu. Segmentācijas procesu izmantošana nodrošinās efektīvu resursu izmantošanu, kas iesaistīti uzņēmuma izaugsmes nodrošināšanā.
4. Ir jāpalielina uzņēmuma darbības efektivitāte, pielietojot segmentāciju un inovatīvus procesus tajā. Labi uzņēmuma rādītāji piesaistīs vairāk uzmanības no klientiem.
5. Inovatīvo metožu attīstīšana un pielietošana spēs palielināt uzņēmuma peļņu un samazinās laika patēriņu un izmaksas.
6. Jāizmanto segmentācijas un inovatīvo metožu efekts, lai uzņēmums kļūtu stabilāks, jo ekonomiskā stabilitāte nozīmē izaugsmi un drošību.
7. Uzņēmumam ir jāizmanto inovatīva segmentācijas metode. Pareizi jāizmanto ietaupītie resursi, ļaujot tos ieguldīt citās uzņēmuma darbības jomās. Iegūtais pozitīvais efekts jānovirza, klientu attiecību uzlabošanā. Uzlabojot attiecības ar klientiem, uzņēmums gūst līdzekļus, ar kuriem rīkoties uzņēmuma iekšienē, kas, savukārt, nodrošina procesu vai darbības attīstību. Labāks produkts un attīstītāks uzņēmums piesaista jaunus klientus. Tātad segmentācijas process un inovācijas tajā ir uzņēmuma peļņas garants.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,70 €
Work pack Nr. 1357504
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register