Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:833505
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Bakalaura darbā izmantoto terminu definīcijas    7
2.  Klientu sūdzību apstrādes īss raksturojums    8
3.  Efektīvas klientu sūdzību apstrādes nozīme    9
4.  Klientu sūdzību apstrādes sistēmas ieviešana    10
5.  Efektīvas klientu sūdzību apstrādes elementi    13
5.1.  Klientu sūdzību deficīta novēršana    14
5.2.  Klientu servisa centra darbība    15
5.3.  Pirmā kontakta nozīme    16
5.4.  Viegli pieejama iespēja sūdzēties    17
5.5.  Automatizēta un integrēta informācijas sistēma    17
5.6.  Rezultātu izvērtēšana    20
5.7.  Komunikācijas uzturēšana pēc sūdzības atrisināšanas    23
6.  Klientu sūdzību apstrāde (praktiskā daļa)    23
6.1.  Anketēšana un tās sniegto datu analīze    24
6.2.  Klientu sūdzību apstrāde uzņēmumos    32
6.2.1.  Klientu sūdzību apstrāde SIA Latvija Statoil    32
6.2.2.  Klientu sūdzību apstrāde SIA Interspiro Production    34
6.3.  Klientu sūdzību apstrāde pašvaldības iestādēs    36
6.3.1.  Liepājas Pilsētas domes sūdzību apstrādes sistēma    36
6.3.2.  Klientu sūdzību apstrāde citās Liepājas Pilsētas pašvaldības iestādēs    37
  Secinājumi    39
  Ieteikumi    40
  Izmantotās literatūras saraksts    41
  Pielikumi    43
Extract

Secinājumi
1. Klientu sūdzību apstrādes process ir kompleksa sistēma, kurā iesaistīti ir visi uzņēmuma darbinieki.
2. Efektīva sūdzību apstrādes sistēma ievāc uzņēmumam stratēģiski svarīgu informāciju un sniedz zināšanas par to, kā uzlabot savu produktu.
3. Klientu sūdzību apstrādes sistēmas ieviešana ir atbildīgs un tās izpildes laikā ir svarīgi ievērot, lai visi iesaistītie būtu pietiekami informēti.
4. Uzņēmumiem vissvarīgāk ir nodrošināt, lai klienti savu viedokli izsaka.
5. Klientu sūdzību apstrādes process nekad nenoslēdzas.
6. Latvijas uzņēmumos un pašvaldību iestādēs ir vērojami klientu sūdzību apstrādes sistēmas elementi, taču to potenciāls netiek pilnībā izmantots, jo Latvijā ir vāji attīstīta klientu sūdzēšanās kultūra.
7. Uzņēmumu un pašvaldību iestāžu klientu sūdzību apstrādes sistēmām vērojamas kopīgas iezīmes to uzbūvē, taču to funkcijas un mērķi ievērojami atšķiras.
8. Darba sākumā izvirzītā hipotēze uzskatāma par pierādītu, jo teorētisko materiālu izpēte un darba autora praktiskie pētījumi pierāda, ka Latvijā nav attīstīta sūdzēšanās kultūra, kura sniegtu uzņēmumiem svarīgu informāciju par iespējām uzlabot savu sniegumu.

Ieteikumi
Darba gaitā izpētītais liecina, ka ir klientu sūdzību apstrādes tēma nav pietiekami labi izpētīta un dokumentēta. Šī iemesla dēļ darba autors ir izstrādājis ieteikumus pētījumiem, kādi būtu turpmāk veicami, lai padziļinātu zināšanas par šo priekšmetu:
1. jānoskaidro, kādi pasākumi būtu veicami, lai iedrošināti klientus aktīvāk sniegt savu viedokli uzņēmumiem un pašvaldības iestādēm;
2. jāveic padziļināti pētījumi, meklējot cēloņus tam, kāpēc klienti tik viduvēji vērtē uzņēmumu un pašvaldības iestāžu darbu ar klientiem;
3. jānodefinē, kādi saziņas kanāli būtu izmantojami visefektīvāk, lai klientu viedoklis sasniegtu uzņēmumus un pašvaldības iestādes.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register