Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:231271
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 36 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Latvijas ekonomikas integrācija makro saimniekošanas sistēmā prasa no uzņēmējiem biznesa vadības instrumentu apgūšanu. Izveidojušās tradicionālās formas un biznesa mehānismi globalizācijas nosacījumos pārcieš noteiktas izmaiņas un turklāt papildinās ar jauniem to veidiem un instrumentiem, kas adekvāti veidojušies.
Viena no svarīgākajām pasaules saimniecības īpatnībām pēdējos desmit gados ir starptautisku ekonomisku sakaru izveidošanās. Starptautiskā tirdzniecība – visvairāk attīstītākā no starptautisko ekonomisko attiecību un starptautisko uzņēmējdarbību formām. Laicīgi jāpamana, jāsaprot un jānovērtē galvenās tendences, veidojošos mehānismus un stratēģijas starptautiskajā biznesā, kā arī efektīvi jāizmanto svarīgākais marketingu uzdevums.
Mūsdienu marketingā pēdējos gados norisa nopietnas izmaiņas, kuras izsauca tirgus, tā orientieru un prasību transformācija, pēdējie sasniegumi zinātnē un tehnikā, sabiedrības sociālajā attīstībā. Daudzas kompānijas – vietējās, kā arī ārzemju, atrodas savas marketinga aktivitātes nopietnas paplašināšanas nepieciešamības priekšā. Lietišķo panākumu nebūs, ja neizināsi tirgus stāvokļa un perspektīvas nianses, tā svarīgākos segmentus, vajadzības un patērētāju pieprasījumu mērķa tirgus ietvaros. Nepieciešams izveidot preci ar nepieciešamajām pieprasījuma īpašībām; ar optimālās cenas starpniecību informēt patērētāju par preces vērtības ideju; atrast prasmīgus starpniekus, lai prece izrādītos plaši pieejama un plaši tiktu parādīta, reklamēt preci tādā veidā, lai patērētāji zinātu par to maksimumu un vēlētos to iegādāties.
Marketinga vadība iekļauj analīzi, plānošanu. Mērķa realizāciju dzīvē, kontroli par veiktajiem pasākumiem jāattiecina uz pircējiem - uz saistītu attiecību nodibināšanu un uzturēšanu, sasniedzot abpusējo izdevīgumu. Rezultātu efektivitāte zināmā mērā atkarīga no pareizu attiecību starp preci un tās cenu nodrošinājuma, pasākumiem tās virzīšanā un izvietojuma tirgū, un potenciāla pieprasījuma.
Marketinga metodes – civilizētas uzņēmējdarbības ekonomiskās kultūras organiskais elements. Marketinga komplekss ieslēdz sevī produkcijas noieta un pakalpojumu organizācijas sistēmu, savstarpējo attiecību ar pircēju pilnveidošanu, aktīvu iedarbību uz pieprasījumu un tirgu kopumā, kā arī konkurences cīņas instrumentus.
Nākotnes kompāniju stratēģiskā prioritāte ir atbildes reakcijas paātrināšana uz preces pielāgošanos un pakalpojumu izmaiņām, informatīvās sistēmas pilnveidošanās, pamatojoties uz pircēju prasībām, un tiekšanās pēc daudz augstākiem kvalitātes standartiem.
Šodien no ražošanas tiek prasīts:
Maksimāli iespējamā adaptācija uz izmainījušos pircēju uzvedību;
Izdzīvošana konkurences apstākļos un Latvijas ekonomikas nestabilitātē.
Marketinga koncepcija, universāli tirgus principu realizācijas paņēmieni nozīmē, ka ir pamats racionālai pētnieciskā, ražošanas un noieta procesu organizācijai, neatkarīgi no uzņēmumu nozares piederības. Galvenie marketinga principi izmantojami praktiski visās komerciālā darba jomās. Līdz ar to, konkrētu marketinga pasākumu izstrādāšana prasa diferencētu pieeju, kas ņem vērā specifiskās vienas vai citas nozares īpatnības.
Daudzi uzņēmumi Latvijā šodien sastopas ar tirgus grūtībām. To vadītāji cīnās par izdzīvošanu mainīgo patērētāju attieksmes un vāju finansu resursu dēļ. Atbilžu meklējumos, uz iepriekš minētajām problēmām, daudzas organizācijas pievēršas marketinga kompleksam. Visātrāk to apgūst patēriņa preču uzņēmumi - ražotāji. Marketings tiem ir izdzīvošanas paņēmiens. Marketinga mērķi ir pieprasījuma veidošana un stimulēšana, pārvaldes pieņemamo lēmumu un uzņēmuma darba plānu pamatojuma nodrošināšana, kā arī pārdošanas apjomu, tirgus daļas un ienākumu palielināšana.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register