Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:185251
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Komunikācijas loma uzņēmuma darbībā    8
1.1.  Iekšējās komunikācijas mērķi, instrumenti, modeļi    10
1.2.  Uzņēmuma iekšējā komunikācija    15
1.3.  Uzņēmuma ārējā komunikācija un organizācijas tēla veidošana    17
1.4.  Komunikācijas pilnveidošanas iespējas pārmaiņu laikā organizācijā    19
2.  Uzņēmuma SIA Preiss Būve raksturojums    23
2.1.  Uzņēmuma SIA Preiss Būve iekšējās komunikācijas novērtējums    28
2.2.  Uzņēmuma SIA Preiss Būve ārējās komunikācijas novērtējums    30
2.3.  Uzņēmuma SIA Preiss Būve dokumentu un intervijas ar vadību analīze    31
2.4.  Uzņēmuma SIA Preiss Būve darbinieku aptaujas anketas raksturojums un iegūto rezultātu analīze    33
3.  Uzņēmuma SIA Preiss Būve komunikācijas pilnveidošanas iespējas    48
  Secinājumi    51
  Priekšlikumi    53
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    54
  Pielikumi    55
Extract

Secinājumi
1. Iekšējā komunikācija ir sarežģīts process uzņēmuma vai organizācijas iekšējā vidē, kas ietver sevī gan informācijas apmaiņu un darbinieku motivēšanu, gan darbinieku apmierinātību ar darbu.
2. Izvirzītā hipotēze ir daļēji apstiprināta, jo nepilnīgās iekšējās komunikācijas vadīšana uzņēmumā SIA „Preiss Būve” nenodrošina veiksmīgu ārējo komunikāciju un apgrūtina potenciālo klientu piesaisti.
3. Uzņēmumā SIA „Preiss Būve” pastāv gan formālā, gan neformālā komunikācija.
4. Uzņēmuma iekšējā komunikācija nav efektīva, tomēr aptaujas rezultāti uzrāda pozitīvu tendenci, kas nozīmē, ka iekšējo komunikāciju uzņēmumā iespējams viegli un ātri pilnveidot.
5. Efektīvas komunikācijas priekšnoteikumi ir pareizas komunikācijas metodes izvēle, komunikācijas mērķu noteikšana, informācijas svarīguma noteikšana un atgriezeniskās saites nodrošināšana.
6. Uzņēmumā SIA „Preiss Būve” ir radusies nepieciešamība pēc pārdomātas iekšējās komunikācijas sistēmas, notiekošo pārmaiņu dēļ.
7. Uzņēmumā SIA „Preiss Būve” pastāv gan lejupvērstā, gan augšupvērstā, gan horizontālā komunikācija.
8. Iekšēja komunikācija uzņēmumā noris starp visiem darbinieku hierarhijas līmeņiem, taču, visefektīvākā tā ir starp vienā līmenī esošajiem darbiniekiem.
9. Kopumā uzņēmuma SIA „Preiss Būve” iekšējā komunikācija ir vērtējama kā apmierinoša.
10. Organizācijas vai uzņēmuma iekšējā komunikācija ietekmē arī ārējo komunikāciju, veido uzņēmuma tēlu, uzlabo finansiālo stāvokli un saimniecisko darbību kopumā.
11. Par uzņēmuma SIA „Preiss Būve” ārējo komunikāciju izvērstāku informāciju par uzņēmumu un tās sniegtajiem pakalpojumiem pieejama mājas lapā kā arī griežoties uzņēmumā.
12. Masu mēdiji ir viens no galvenajiem avotiem, kas sniedz plašāku informāciju par uzņēmuma pakalpojumiem, aktivitātēm un veido uzņēmuma SIA „Preiss Būve” kopējo veidolu sabiedrībā.
13. Uzņēmums novērtē tās iespējas, ko piedāvā atgriezeniskā saite ar tās klientiem un darbiniekiem. Aptaujas ir viens no efektīvākajiem instrumentiem.
14. Uzņēmumā SIA „Preiss Būve” kontakti ar klientiem tiek uzturēti gan ar e- pastu palīdzību, gan telefoniski, ka arī tiešā kontaktā uzņēmuma darbiniekiem dodoties pie klientiem.
15. Informācijas apmaiņa starp nodaļām notiek ikdienas, bet lai nenokļūtu situācijās, ka tomēr kāds indivīds netiek informēts par notiekošo vai par uzdotajiem uzdevumiem uzņēmumā SIA „Preiss Būve” ik nedēļu tiek rīkotas sapulces.
16. Lai gan uzņēmuma valdes priekšsēdētājs atzīst iekšējās komunikācijas nepieciešamību, līdz šim tās sakārtošanas labā nekas nopietns nav darīts.
17. SIA „Preiss Būve” izmanto tradicionālās iekšējās komunikācijas metodes, tomēr līdz šim nav veikts pētījums par to efektivitāti un nav apzināts darbinieku viedoklis par iekšējās komunikācijas metožu izmantošanu.

Priekšlikumi
1. Tā kā uzņēmumā pastāv daudz neskaidru mutisku norādījumu un viedokļu maiņas, kas skar darbinieku ikdienas darbu un viņu tiešos pienākumus, tad līdzīgi kā ir skaidri nodefinēti darba mērķi un uzdevumi, uzņēmuma vadībai būtu ieteicams šādi nodefinēt arī darbinieku darbu aprakstus un tiešos pienākumus, kas pēc darba autores domām mazinātu neskaidrības.
2. Veiksmīgas un efektīvas iekšējās komunikācijas veidošanai jānosaka komunikācijas mērķis un jāizstrādā tās plāns, kā arī jānodrošina iekšējās komunikācijas konsekvence un regularitāte, lai darbinieki pierod pie noteikta iekšējās komunikācijas veida.
3. Kā zināms uzņēmuma iekšējā komunikācija ietekmē arī uzņēmuma ārējo komunikāciju. Uzņēmuma vadībai būtu ieteicams mazliet vairāk vērības pievērst arī iekšējai videi un tās sakārtošanai, neatstājot iekšējo komunikāciju uzņēmumā pašplūsmai.
4. Uzņēmuma vadībai būtu ieteicams svarīgus jautājumus, kas skar tās nākotnes plānus un darbību, pārrunāt savlaicīgi, ne tikai ar tās valdi, bet arī ar uzņēmumā strādājošajiem darbiniekiem, lai rastu kopīgu risinājumu un, lai darbinieki justos novērtēti un piederīgi uzņēmumam, kurā viņi pavada lielāko daļu no sava laika.
5. Pēc uzņēmumā strādājošo darbinieku domām, iekšējā komunikācija uzņēmumā ir apmierinoša un tai nepieciešami vien nelieli uzlabojumi, tādēļ uzņēmuma vadībai būtu ieteicams šo apmierinātību ja ne paaugstināt, tad vismaz noturēt esošajā līmenī, lai cik daudz darba nebūtu un lai cik liela nebūtu vadības aizņemtība.
6. Darbiniekiem ir jāizskaidro, ka struktūrvienību saliedēta darbība un informācijas aprites ātrums starp tām ir noteicoši faktori klientu vajadzību apmierināšanā un, ka katras struktūrvienības darbs ir nozīmīgs ķēdes posms.
7. Ņemot vērā darbinieku vēlmi, svarīgu informāciju saņemt personīgi no tiešajiem vadītājiem un pārrunās, vadībai vairāk jākontaktējas ar darbiniekiem pārrunās un pārmaiņu ieviešanā ieteicams tās izmantot. Tāpat jānodrošina ātra atgriezeniskās saites veidošana, ko vislabāk iespējams izdarīt komunicējot personīgi.
8. Viens no iekšējās komunikācijas veidošanas risinājumiem varētu būt Sabiedrisko attiecību aģentūras piesaistīšana, kas izstrādātu iekšējās komunikācijas plānu uzņēmumam.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register