Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:398399
 
Evaluation:
Published: 20.03.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 80 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  ANOTATION    4
  IEVADS    5
1.  KULTŪRAS TŪRISMA BŪTĪBA    7
1.1.  Jēdziens „kultūra‖    7
1.2.  Kultūras tūrisma definīcija    8
1.3.  Kultūras tūrisma produkta definīcija    11
1.4.  Kultūras tūrisma produktu iedalījums    12
1.5.  Kultūras tūristu iedalījums    16
1.6.  Tūrisma ietekme uz ekonomiku    19
1.7.  Ieguvumi no kultūras tūrisma    23
2.  KULTŪRAS TŪRISMS LATVIJĀ    24
2.1.  Tūrisma nozare Latvijā    24
2.2.  Kultūras mantojuma ekonomiskā loma    26
2.3.  Kultūras mantojuma sociālā ietekme    27
2.4.  Latvijas kultūras tūrisma resursi    28
3.  KULTŪRAS TŪRISMA PRODUKTS ĀRVALSTU STUDENTIEM    41
3.1.  ESN piedāvātie kultūras tūrisma produkti    41
3.2.  Ārvalstu studentu aptaujas apkopojums    42
3.3.  Kultūras tūrisma maršrutu izveidošana    48
  SECINĀJUMI    57
  PRIEKŠLIKUMI    58
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    59
  PIELIKUMS    63
Extract

SECINĀJUMI
1. Literatūrā nav vienota skaidrojuma „kultūras tūrismam‖ kā arī noteikts jēdziena skaidrojums „kultūras tūrisma produkts‖. Tas var radīt zināmas problēmas nosakot kultūras tūristus.
2. Tūrisms ietekmē ekonomiku 3 veidos – tieši, netieši un inducēti. Gan netiešās, gan inducētās ietekmes rezultātā daļa no tūristu izdevumiem tiek patērēti importa precēm, līdz ar to valsts šos ienākumus zaudē.
3. Kultūras mantojums Latvijā veicina kultūras pieminekļu saglabāšanu, bezdarba samazināšanos, kā arī sociālos procesus – rūpīgāku attieksmi pret pieminekļiem, kultūras nozīmes apzināšanos.
4. Latvijas novadi ir bagāti ar kultūras mantojumu – katram novadam ir savas īpašās iezīmes un unikālie kultūras tūrisma produkti, tomēr daudzi no tiem tiek apdraudēti nepietiekamā finansējuma dēļ.
5. ESN ir ļoti minimāls Latvijas kultūras tūrisma produktu piedāvājums. Viņu aktivitātes ir vairāk saistītas ar citiem produktiem, piemēram, ceļojumiem ārpus Latvijas, kas nesekmē valsts ekonomikas attīstību.
6. Aptuveni 2/3 (67%) no visiem ārvalstu studentiem ir no ES, t.sk. Turcijas, kas varētu būt skaidrojams ar ES finansējumu – ERASMUS, kā arī vieglo pārvietošanos starp šīm valstīm – nav nepieciešamas vīzas un uzturēšanās atļaujas (izņemot Turcijai).
7. Galvenās motivācijas, izvēloties Latviju kā savu galamērķi, ir studiju programmas, pilsētu apmeklēšana un vietējā dzīvesveida/tradīciju iepazīšana. Gandrīz visiem studentiem, dodoties uz Latviju, ir daļēja motivācija aplūkot kultūras objektus, izņemot ārvalstu studentus no citām Eiropas valstīm, kuriem ir izteiktas kultūras motivācija.
8. Uzturēšanās laikā, studenti izmantoja vairākus kultūras tūrisma produktus. Visvairāk studentus piesaista arhitektūras, nacionālie un vēsturiskie pieminekļi, nacionālā virtuve, nacionālie pasākumi un notikumi, muzeji/kolekcijas un citu pilsētu apmeklējums.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register