Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Kustību rotaļa – 4-5 gadus veca pirmsskolēna sadarbības prasmju attīstītāja

    TOP 500New

    Term Papers51 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:769532
 
Evaluation:
Published: 06.03.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 51 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Teorētiskās literatūras analīze par bērnu sadarbības prasmēm kustību rotaļās    7
1.1.  4-5 gadus vecu bērnu attīstības raksturojums    7
1.2.  Sadarbības prasmes, to raksturojums    11
1.3.  Kustību rotaļas bērnu sadarbības prasmju sekmēšanai    15
2.  Pētījums par 4-5 gadus veca pirmsskolēna sadarbības prasmju attīstību kustību rotaļās    21
2.1.  Pētījuma metodoloģija    21
2.2.  Bērnu sadarbības prasmes sākotnējais novērtējums    23
2.3.  Metožu un paņēmienu pielietojums pētījumā    29
2.4.  Pētāmo bērnu prasmju novērojuma rezultātu analīze    33
  Secinājumi    43
  Priekšlikumi    45
  Literatūras un citu avotu saraksts    46
Extract

Pētījuma mērķis: teorētiski analizēt un prakstiski pielietot kustību rotaļas 4 – 5 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju sekmēšanai.
Darba teorētiskā daļa balstās uz literatūras avotiem, kas atspoguļo kustību rotaļu nozīmi 4 – 5 gadus vecu pirmsskolēnu sadarbības prasmju veicināšanā. Kustību rotaļas ir lielisks veids, kā bērniem sekmēt sadarbību gan iekštelpās, gan ārtelpās, jo tās palīdz attīstīt empātiju un līdzjūtību, dažādus lēmumus pieņemšanu, modelēt iekļaujošas attiecības, uzlabot neverbālās komunikācijas prasmes un palielināt kustību rotaļas laikā uzmanību un piesaisti.
Empīriskajā pētījumā ar kustību rotaļu palīdzību tiek novērota sadarbības prasmju attīstība. Pētījuma rezultāti uzrāda pozitīvas tendences, tomēr pētījums liecina, ka vēl ir nepieciešams veikt papildus izpēti, lai iegūtu dziļāku izpratni par faktoriem, kas ietekmē bērnu spēju sadarboties un pieņemt lēmumus. Ieteicams paplašināt pētījumu, iekļaujot vairākus grupu dinamikas aspektus un dažādas vecuma grupas, lai iegūtu visaptverošāku skatījumu uz bērnu attīstību saistībā ar lēmumu pieņemšanu, pašpārliecinātību un grupas sadarbību. 
Darbā izstrādātie priekšlikumi pedagogiem piedāvā praktiskas metodes, kā dažādot kustību rotaļas pirmsskolas izglītības procesā, lai sekmētu bērnu sadarbības prasmes ikdienā.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register