Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:422229
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 49 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmumu eksports un konkurētspēja, ar to saistīto terminu skaidrojums   
1.1.  Eksportēšana   
1.2.  Uzņēmuma loģistika   
1.3.  Kvalitāte   
1.4.  Paškontroles sistēma jeb HACCP   
1.5.  Kvalitātes vadības sistēma un tās līmeņi   
1.6.  Kvalitātes vadības standartu ieviešana mazos un vidējos uzņēmumos   
1.7.  Mārketings un tā elementi   
1.8.  Ražošana un ražošanas process   
2.  Latvijā dabīgo produkciju ražojošo uzņēmumu konkurētspēju ietekmējošo faktoru analīze un SIA „Very Berry”, un SIA „Rāmkalni” uzņēmumu vispārīgais raksturojums   
2.1.  Nozares apraksts, kurā darbojas uzņēmumi   
2.2.  Eiropas Savienības un Latvijas valsts sniegtais atbalsts uzņēmējdarbības attīstīšanai   
2.3.  SIA „VERY BERRY” vispārīgs raksturojums   
2.4.  Rāmkalni - Nordeco uzņēmuma apraksts   
3.  SIA „Very Berry” un SIA „Rāmakalni Nordeco” uzņēmumu konkurētspēju ietekmējošo faktoru analīze   
3.1.  VERY BERRY analīze   
3.2.  Rāmkalni Nordeco analīze   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts   
Extract

Secinājumi un priekšlikumi.
Darba izstrādes procesā darba autori ir nonākuši pie sekojošajiem secinājumiem:
1. Uzņēmuma konkurētspēju palīdz veicināt atbalsta fondu finansējums, kas būtiski uzlabo uzņēmuma finanšu rādītājus.
2. Atbalsta fondu iegūšanai ir nepieciešams aizpildīt lielu skaitu dokumentus, kas mēdz aizkavēt uzņēmuma finanšu līdzekļu ieguvi.
3. Eksportējošiem uzņēmumiem ir izdevīgi savu produkciju virzīt ārvalstu tirgos ar sadarbības partneru starpniecību.
4. Uzņēmumiem kā viens no būtiskākajiem konkurētspējas veicinātājiem ir to iegūtie kvalitātes sertifikāti.
5. Uzņēmuma konkurētspēju ietekmē ne vien darbības, kuras tas veic, bet arī ārējie ietekmējošie faktori kā mērķa tirgus īpatnības vai pieprasījums.
6. Uzņēmumiem ir spēja nostabilizēties ārvalstu tirgos, kuras kultūras un tradīciju ziņā pārāk neatšķiras no Latvijas.
7. Uzņēmumi ir spējīgi veiksmīgi darboties eksporta tirgos bez padziļinātas tirgus izpētes par tirgus īpatnībām.
8. Uzņēmumi ir spējīgi pielāgoties pieprasījuma tendencēm ārvalstu tirgos, radot jaunus produktus.
9. Ja Latvijā uzņēmumi mārketinga aktivitāšu pamatā ir produkcijas reklāma, tad ārzemēs tā ir izglītošana (produkcijas ietekme uz veselību, skaidrojot sastāvu utt).
10. Kā viens no pamatbalstiem ieejot ārvalstu tirgos kalpo ES un valsts sniegtais atbalst - konkrēti izstādes.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1368627
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register