Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:527108
 
Evaluation:
Published: 24.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    1
  Ievads    4
1.  Pozicionēšanas raksturojums    7
1.1.  Pozicionēšanas būtība    7
1.2.  Pozicionēšanas stratēģijas    9
1.3.  Pozicionēšanas process    12
1.4.  Pozicionēšanas kartes    18
2.  Latvijas komercbanku pozicionēšanas analīze    20
2.1.  Komercbanku attīstības tendences Latvijā    20
2.2.  Latvijas komercbanku tirgus daļas    26
2.3.  Latvijas komercbanku tēla pozicionēšana    30
3.  Latvijas komercbanku pozicionēšanas perspektīvas    45
  Secinājumi un priekšlikumi    49
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    54
Extract

Darba temats ir Latvijas komercbanku pozicionēšana. Darbā apspriestā tēma – pozicionēšana ir tēla veidošana mērķa klientu apziņā, formulējot savas priekšrocības attiecībā pret konkurentiem. Pozicionēšana ir nozīmīgs faktors konkurētspējas nodrošināšanai īpaši laikā, kad komercbanku sfēra strauji attīstās un konkurence banku vidū kļūst arvien intensīvāka.
Izstrādātā darba mērķis – atklāt Latvijas komercbanku pozīcijas tirgū, sniegt to raksturojumu, prognozēt iespējamās pozicionēšanas attīstības tendences Latvijas komercbanku tirgū, kā arī izvirzīt priekšlikumus Latvijas komercbanku pozicionēšanai.
Darba gaitā tika atklāta pozicionēšanas būtība un process, izanalizēta patreizējā situācija komercbanku pakalpojumu tirgū. Darbā tika izpētītas Latvijas komercbanku pozīcijas tirgū un to galvenie pozicionēšanas pamatelementi. Analizējot banku pozīcijas, darba autors atklāj, ka pozicionēšana Latvijas komercbankām nav pietiekami rūpīgi izstrādāta un banku pozīcijas ir balstītas uz līdzīgām priekšrocībām. Darba procesā tika izstrādātas iespējamās Latvijas Komercbanku pozicionēšanas attīstības tendences – fokusēšanās uz konkrētām mērķa klientu grupām un pakalpojumiem, un atsevišķu zīmolu ieviešana. Tāpat darbā tika izvirzīti priekšlikumi Latvijas komercbanku pozicionēšanai – izvērtēt savas unikālās priekšrocības, kā arī pievērsties nevis atsevišķu produktu, bet gan kopējā bankas tēla pozicionēšanai. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register