Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:497224
 
Evaluation:
Published: 21.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Reklāmas jēdziens    7
1.1.  Reklāmas būtība, mērķi un uzdevumi    7
1.2.  Reklāmas attīstība un ekonomiskā nozīme    11
1.3.  Reklāmas veidu un līdzekļu raksturojums    17
1.4.  Reklāmas ētika    21
2.  Mediju un reklāmas tirgus pētīšana Latvijā    25
2.1.  TV auditorijas pētījums    25
2.2.  Nacionālais Mediju pētījums    30
2.3.  Mediju reklāmas tirgus pētījums    36
3.  Mediju reklāmas tirgus Latvijā un tā attīstības tendences    39
3.1.  Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi    40
3.2.  Latvijas mediju reklāmas tirgus attīstības tendences    43
4.  Reklāma lielākajos masu medijos    45
4.1.  Reklāma televīzijā    45
4.2.  Reklāma radio    56
4.3.  Reklāma presē    63
  Secinājumi un priekšlikumi    68
  Kopsavilkumi svešvalodās    70
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    79
Extract

Jebkuras valsts uzņēmuma sekmes gan vietējā, gan starptautiskā tirgū balstās uz pareizu uzņēmuma vadības izstrādātu mārketinga koncepciju un vispārpieņemtu objektīvu tirgus ekonomikas likumu ievērošanu.
Tirgus ekonomika – tā balstās uz attiecībām, kuras rodas preci pērkot un pārdodot tirgū, kur satiekas gan pieprasījums kā patērētāju pārstāvis, gan piedāvājums kā ražotāju pārstāvis. Tirgus attiecībās piedalās dažādi ekonomiskie subjekti, tas ir atsevišķas fiziskās personas (uzņēmēji, patērētāji, investori, ieguldītāji, fermeri, pārdevēji, pircēji) un juridiskas personas (saimniekojošie subjekti). Saimniekojošie subjekti tiek pārstāvēti tirgū ar dažādiem organizatoriski – tiesiskajiem uzņēmumu veidiem un īpašumu veidiem, akciju sabiedrībām, biedrībām, kooperatīviem, biržām, fondiem, bankām, kompānijām, asociācijām, firmām, koncerniem, sabiedrībām un citām juridiskām personām.
Tirgus ekonomikas ekonomiskie subjekti var būt tikai kā pircēji un pārdevēji.
Tādā veidā tirgus attiecību pamatā atrodas attiecības starp pircējiem un pārdevējiem, kuras ir vērstas uz viņu interešu apmierināšanu. Pārdevējs tiecas pārdot savu piedāvājumu, produkciju, bet pircējs tiecas apmierināt savu pieprasījumu, tas ir iegādāties viņam nepieciešamo preci.
Lai uzņēmums panāktu, ka pircējs izvēlētos tieši viņa ražoto preci starp daudzajām konkurentu piedāvātajām precēm, uzņēmumam ir jāinformē pircējs un jāiepazīstina tas ar savu preci. Šī mērķa īstenošanai uzņēmumam palīdz viena no mārketinga sastāvdaļām – reklāma.
Autors darba tēmu uzskata par aktuālu, jo reklāma, tāpat kā jebkura joma Latvijas Republikas uzņēmējdarbībā, diemžēl vēl atrodas savā attīstības stadijā, taču attīstās neiedomājamā ātrumā. Reklāmas industrijai strauji attīstoties, saasinās konkurence starp reklāmas veidotājiem (kreatīvajām reklāmas aģentūrām), reklāmas izvietotājiem (mediju aģentūrām), kā arī starp medijiem. Pēdējā laikā sabiedrībā bieži ir dzirdams par reklāmas cenu kāpumu tuvākajā laikā. Bet vai tā ir? Un, ja ir, vai tas ir pamatoti?
Tikai nedaudz komerciālo uzņēmumu šodien var veiksmīgi darboties bez reklāmas vienā vai otrā veidā. Daudzas starptautiskās reklāmas devēji ik gadus tērē lielas naudas summas, lai, riskējot ar šīs naudas summām, tirgū ieviestu jaunu markas preci vai pakalpojumu.
No otras puses, mazajām firmām jācenšas izvilkt maksimālo labumu no katra iztērētā santīma.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register