Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:506192
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saīsinājumu un apzīmējumu saraksts    6
  Ievads    8
1.  Mobilo sakaru pasaules tirgus    10
2.  Mūsdienīgs mobilo sakaru tirgus Latvijā    15
2.1.  Latvijas mobilo sakaru tirgus attīstība vēsture    20
2.1.1.  LMT – pirmais mobilo sakaru operators Latvijā    20
2.1.2.  Latvijas mobilo sakaru otrais operators - Tele2    27
2.1.3.  Trešā mobilo sakaru operatora – Triatel – ieiešana mobilo sakaru tirgū    38
2.1.4.  Mobilo sakaru operatora BITE ienākšana tirgū    40
3.  Mobilo sakaru pakalpojumu konkurence tirgū    48
3.1.  Tirgus segmentēšana, BITE Latvija tirgus aptveršanas stratēģijas izvēle    53
3.2.  Konkurences cenu faktori    62
3.2.1.  Konkurence tarifu plānu sektorā    62
3.2.2.  Konkurence priekšapmaksas karšu sektorā    65
3.3.  Konkurence, neņemot vērā cenas    69
3.3.1.  Sakaru kvalitāte    70
3.3.2.  Preces virzīšana ar reklāmas palīdzību    71
3.4.  Reklāmas kari masu informācijas līdzekļos    76
3.5.  Mobilo sakaru tirgus attīstības prognozes Latvijā    78
  Secinājumi un priekšlikumi    82
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    85
  Pielikumi    91
Extract

Šobrīd acīmredzams galvenais virziens sakaru līdzekļu un telekomunikācijas tīkla plašai izmantošanai ir sabiedrības informatīvās telpas veidošana un formēšana.
Balstoties uz pasaules pieredzi, var apgalvot, ka strauja telekomunikāciju attīstība paredz tikpat dinamisku ekonomikas attīstību. Pateicoties tieši šai dinamikai, telekomunikāciju nozare ir ļoti pievilcīga ārzemju investoriem.
Viens no Latvijas tirgiem, kurš visdinamiskāk attīstās, ir mobilo sakaru tirgus. Saskaņā ar Centrālās Statistikas Pārvaldes datiem tikai pagājušajā, 2005.gadā, mobilo sakaru lietotāju skaits Latvijā pieauga par 20,7%, bet, neskatoties uz klientu skaita pieaugumu, lielo telekomunikāciju kompāniju tirgus daļa nedaudz samazinājās. Pēc 2003.gada 1.janvāra Lattelekom telekomunikāciju pakalpojumu sniegšanas monopola beigām, pēc 2004.gada 1.maijā Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā, Latvijā sākās sīva konkurence par to, lai iegūtu lielāko tirgus daļu, jaunāko tehnoloģiju apguvē, lai gala rezultātā saņemtu maksimālo peļņu.
Līdz lietuviešu-dāņu jauna operatora BITE GSM parādīšanās, pēdējos gados tirgus balstījās uz „trim vaļiem” telekomunikāciju „pasaules veidošanā”: LMT, TELE 2 un Lattelekom, kuriem pieder apmēram vienādas tirgus daļas, ar tendenci uz pēdējā operatora daļas samazināšanos. Tirgū, pastāvēja arī pietiekams mazo spēlētāju skaits. Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija izsniedza vairāk kā 200 licences fiksēto sakaru pakalpojumu sniegšanai, bet šie operatori darbojās tikai šaurās nišās, to kopējā tirgus daļa nepārsniedza 3% un būtiski neietekmēja telekomunikāciju pakalpojumu tirgu.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1152217
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register