-
Latvijas tūrisma uzņēmumu mājas lapu analīze
Evaluated!Term Papers94 Business, Tourism, Traveling, Computers, Consumer Electronics
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācijas | 3 | |
Ievads | 6 | |
1. | Tūrisma industrija, tās nozīme un attīstības tempi | 9 |
1.1. | Tūrisma attīstību veicinošie elementi, to raksturojums | 10 |
1.2. | Interneta loma tūrisma nozares attīstībā | 20 |
1.3. | Latvijas tūrisma informācija internetā | 22 |
1.4. | Mājas lapu vērtība uzņēmējdarbībā | 24 |
2. | Tūrisma pakalpojumu pārdošana, izmantojot internetu | 29 |
2.1. | Mājas lapu veidošanas principi | 30 |
2.2. | Savas mājas lapas radīšana | 33 |
2.3. | Mājas lapas popularizēšana | 41 |
2.4. | Mājas lapas dizains | 41 |
2.5. | Mājas lapu drošība | 43 |
2.6. | Mājas lapu veidošanas tehnoloģijas aspekti | 44 |
3. | Latvijas tūrisma firmu mājas lapu izvērtējums | 47 |
3.1. | Latvia Tours | 52 |
3.2. | Lauku Ceļotājs | 58 |
3.3. | Impro | 62 |
3.4. | Express Travel | 68 |
3.5. | Kolumbs | 71 |
3.6. | Rīgas Tūrisma aģentūra | 75 |
3.7. | Skaisto skatu aģentūra | 77 |
3.8. | Gorbants | 80 |
3.9. | LUTK | 82 |
Secinājumi | 88 | |
Priekšlikumi | 90 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 92 | |
Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts | 94 |
Viesmīlības industrija ir viena no nozarēm, kas daudzām pasaules valstīm ir viens no galvenajiem ienākumu avotiem, kas ir uzskatāmi redzams arī Eiropā (galvenokārt Vidusjūras baseina valstīs – Maltā, Kiprā, Grieķijā u.c.). Saskaņā ar Pasaules Tūrisma organizācijas (PTO) statistikas datiem, tūrisms un ar to sasaistītās nozares katru gadu veido 10,4 % no pasaules IKP, tajā ir nodarbināti 200 milj. cilvēku, un gandrīz 700 milj. cilvēku dodas starptautiskā tūrisma maršrutos. Arī Latvijā šī nozare ar katru gadu ieņem arvien nozīmīgāku vietu. Latvijas maksājumu bilances dati rāda, ka 2003. gadā tūrisma pakalpojumu eksporta īpatsvars IKP Latvijā bija 2 %, nozares tiešais ieguldījums – 1,7 % no IKP [19; 100]
Tāpēc ir aktuāli palielināt valsts peļņu apkalpojošā sfērā, uzlabojot vai ieviešot izmaiņas esošā darba kvalitātē. Interneta tehnoloģijas kļūst par būtisku faktoru uzņēmuma, kā arī visas tūrisma nozares izmaksu reducēšanā. Ļoti biežos gadījumos līdz ar apjomīgu tehnoloģisko risinājumu ieviešanu mainās uzņēmuma menedžments vai arī tūrisma biznesa modelis.
Interneta ienākšana tūrisma nozarē ir sasniegusi milzīgus panākumus un jaunākās tendences norāda, ka tā ietekme kļūst aizvien nozīmīgāka. Pieaugošais pieprasījums tūrisma nozarē pēc rezervēšanas iespējām internetā parāda, ka tieši naktsmītņu pārdošana ir ieguvusi līderpozīcijas. Eiropas ceļojumu sektors internetā laika posmā no 2001. gada līdz 2002. gadam ir palielinājies par 53 % un 2002. gadā apgrozījuma apjoms sasniedza 7,3 miljardus eiro, bet 2003.gadā tika apgrozīti 9,7 miljardi eiro. Prognozes liecina, ka 2006. gadā apgrozījums internetā sasniegs 16,4 miljardus eiro. Apmēram 38 % biznesa ceļotāju 2003. gadā izmantoja viesnīcu rezervēšanas iespējas tieši internetā, tajā skaitā, izmantojot tūrisma aģentūru mājas lapas [20]
Tehnoloģiskie risinājumi veicina tūrisma uzņēmumus uz korporāciju un taupīgu attieksmi pret papīru, vadiem, laiku, transportu, komunikāciju, telpu un citiem izmaksu faktoriem, kas nepārprotami ir ļoti aktuāls jautājums globālo problēmu – tādu kā piesārņojums un pārblīvētības – risināšanā.
E - pasta ienākšana neilgā laika posmā ir izmainījusi gadsimtiem koptās tradīcijas cilvēku komunikāciju vēsturē, jo tas ir kļuvis bezpersoniskāks, taču ātrāks, dabai draudzīgāks, lētāks un masveidīgāks. Jaunās interneta tehnoloģijas liek mainīties arī uzņēmumu menedžmentam un tūrisma biznesa modelim kopumā.
Šodien pasaulē gandrīz ikvienam vidējam vai lielam uzņēmumam ir sava mājas lapa, ar kuras palīdzību tiek radīts pirmais netiešais iespaids, meklējot jaunas mērķa grupas esošās peļņas palielināšanai. Atverot zināmu mājas lapu, cilvēks vispirms ar to iepazīstas tikai vizuāli. Ja tā atstāj pozitīvu iespaidu, potenciālais klients ir ieinteresēts uzzināt par konkrēto uzņēmumu aizvien vairāk, interesējoties jau pa tiešo. …
Teicami novērtēts darbs.
-
Latvijas tūrisma uzņēmumu mājas lapu analīze
Term Papers94 Business, Tourism, Traveling, Computers, Consumer Electronics
- Sabiedrisko attiecību nozīme korporāciju apvienošanās procesā
- Tūrisma loma Latvijas tēla veidošanā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Aktīvā tūrisma centrs Eži" attīstības perspektīvas
Term Papers for university87
-
Latvijas tūroperatoru darbības analīze
Term Papers for university76
-
Tūrisma attīstības tendences Latvijā 2004. - 2006.gadā
Term Papers for university69
-
Viesnīcu un tūrisma padziļināta analīze
Term Papers for university130
-
Tūrisma firmas SIA "Absolūta komforta studija" izveide. Jauna maršruta izveide 2009.gada vasarā
Term Papers for university55