Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
2,58 (12%)
Discounted price*:
18,90
Purchase
Add to Wish List
ID number:806846
Author:
Evaluation:
Published: 11.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Time period viewed: 2008.g. - 2009.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    1
  Ievads    3
1.  Tūrisma aģentūras čarterreisu organizēšana    3
1.2.  Tūrisma aģentu darba specifika un posmi   
1.3.  Aviotransporta ietekme uz tūrismu   
1.4.  Aviolīniju pakalpojumi   
1.4.1.  Aviolīniju pakalpojumu sadalījums   
1.4.2.  Čārterreisu īpatnības   
1.5.  Latvijas čarteru pakalpojumi   
2.  Mārketinga plānošana uzņēmumā   
2.1.  Situācijas analīze (SWOT)   
2.1.1.  Total passengers at split airport — period: 2005. – 10/2008.   
2.1.2.  SIA “Absolūtās Komforta Studijas”uzņēmuma stiprās un vājās puses   
2.2.  Mārketinga mērķi   
2.3.  Primārās mārketinga stratēģijas   
2.4.  Sekundārās mārketinga stratēģijas   
2.5.  Mārketinga komunikāciju mērķi   
2.6.  Aptaujas rezultātu analīze   
3.  Biznesa plāns   
3.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu   
3.2.  Uzņēmējdarbības koncepcija un mērķi   
3.3.  Uzņēmuma vajadzības   
3.4.  Piedāvātais pakalpojums   
3.5.  Uzņēmuma priekšrocības un trūkumi   
3.6.  Uzņēmuma funkcionēšana   
3.7.  Čarterreisu uz Splitu organizēšanas pamatojums   
3.8.  Čārtera uz Splitu aprēķins   
3.9.  Kopsavilkums   
4.  Finanšu analīze   
4.1.  Pamatlīdzekļi   
4.2.  Kredīta atmaksa   
4.3.  Nodokļu pārskats   
4.4.  Plānotie ienākumi   
4.5.  Plānotie izdevumi   
4.6.  Peļņas un zaudējumu aprēķins   
  Literatūras saraksts   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
  Pielikumi   
  Aptaujas anketa   
Extract

Ceļošana jau izsenis ir bijusi cilvēku iecienīts brīvā laika pavadīšanas veids.
Eiropā un visā pasaulē tūrisms ir kļuvis par vienu no vadošajām un visstraujākajām izaugsmes nozarēm.
Tūrisma pirmsākumi meklējami jau vairākus gadu tūkstošus pirms mūsu ēras. Gadsimtu gaitā no vienkāršas izklaides, piedzīvojumu meklēšanas, svētceļojumiem tūrisms ir izaudzis visā tā lielajā daudzveidībā un šodien norisinās gan uz sauszemes, gan tās dzīlēs, gan uz ūdens, gan ūdenī, gan gaisā, ietverot arī ceļošanu kosmosā.
Tūrisms — vārds, kas nevienu neatstāj vienaldzīgu, katram tas rada savas izjūtas un emocijas. Kāds grib ņemt mugursomu un apceļot dzimto zemi, cits sēsties lidmašīnā un aizlidot uz Taizemi, bet vēl kāds ar kruīzu apceļot Vidusjūru. Bet tūrisms ir patstāvīga ekonomikas nozare, kurai ir savi konkrēti mērķi, uzdevumi.
Tūrisms ir nozare, kas apvieno sevī vairākas patstāvīgas darbības sfēras, kas kopā veido nozari.
Tūrisma nozares darbība nav iedomājama bez uzņēmumiem, kas nodrošina apmešanās izklaides, veselības uzlabošanas un ēdināšanas pakalpojumus.
Tautsaimniecības spēks arī turpmāk būs atkarīgs no uzņēmējdarbības sektora dinamisma — no tā, kā tas spēs reaģēt uz radušām iespējām, kā spēs restrukturizēt un pielāgot savu darbību tirgus prasībām un struktūrai.
Mainoties videi ir nepieciešams domāt par konkurētspējīgu uzņēmumu veidošanas un efektīvas saimniekošanas pamatprincipiem.
ANO Ģenerālās Asamblejas 1948. gadā pieņemtajā Vispārējā cilvēktiesību deklarācijā uzsvērtas cilvēka tiesības uz atpūtu un brīvo laiku, ieskaitot tiesības uz saprātīgu darbadienas ierobežojumu un apmaksātu periodisko atvaļinājumu.
Tāpat paustas katra cilvēka brīvas tiesības pārvietoties un izvēlēties sev dzīvesvietu katrā valstī, kā arī tā tiesības atstāt jebkuru, arī savu valsti, un atgriezties savā valstī.
Katru gadu arvien vairāk cilvēku dodas ārpus Latvijas. Lai ceļošana nesagādātu nepatīkamus pārsteigumus, ieteicams jau pirms došanās ceļā, iegūt maksimāli daudz informācijas par ceļojuma galamērķi, nokļūšanas iespējām, nodrošināties pret dažādām nejaušībām.
Viens no veidiem, kā doties pasaulē ir tūrisma firmu pakalpojumu izmantošana.
Šobrīd Latvijā noteiktajā kārtībā reģistrēti vairāk kā 280 uzņēmumi (komersanti), kas nodarbojas ar tūrismu. Šie uzņēmumi reģistrējušies Valsts Tūrisma Attīstības aģentūrā (Pils laukumā 4, Rīgā), ko apliecina izsniegtā Reģistrācijas apliecība. Tūrisma firmas Latvijā netiek licencētas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −32,43 €
Work pack Nr. 1127664
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Tūrisma firmas SIA "Absolūta komforta studija" izveide. Jauna maršruta izveide 2009.gada vasarā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/806846

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register