-
Lauku tūrisma attīstība Ventspils rajonā
Evaluated!
2000 - 2010 years
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 4 | |
Annotation | 5 | |
Aннотация | 6 | |
Saīsinājumi un nosacīto apzīmējumu saraksts | 7 | |
Ievads | 8 | |
1. | Kas ir tūrisms | 9 |
1.1. | Kas ir lauku tūrisms | 10 |
1.2. | Lauku tūrisma piedāvājums Ventspils rajonā | 13 |
2. | Lauku tūrisma nozīme mūsdienās | 16 |
2.1. | Eiropā un pasaulē | 16 |
2.2. | Lauku tūrisma nozīme ekonomikā | 19 |
3. | Atbalsts lauku tūrismam Ventspils rajonā | 24 |
3.1. | Valsts atbalsts | 24 |
3.2. | Eiropas Savienības atbalsts | 25 |
3.3. | Ventspils domes atbalsts | 27 |
4. | Latvijas valdības ietekme uz tūrisma uzņēmējdarbību | 32 |
4.1. | Nodokļu politika | 32 |
4.1.1. | Ienākuma nodokļu ietekme uz tūrisma uzņēmuma finansiālo stāvokli | 32 |
4.1.2. | Pievienotās vērtības nodokļa likmju izmaiņu ietekme un tūrisma pakalpojumu izmaksām | 33 |
4.1.3. | Nekustamā īpašuma nodokļa maksājumu ietekme uz tūrisma uzņēmējdarbību | 34 |
4.1.4. | Akcīzes nodokļa maksājumu ietekme uz lauku tūrismu | 34 |
4.1.5. | Sociālās apdrošināšanas maksājumu izmaiņas | 35 |
4.2. | Tiesiskie faktori | 35 |
5. | Ventspils rajona lauku tūrisma SVID analīzes | 37 |
5.1. | Lauku tūrisma resursu SVID analīze | 37 |
5.2. | Lauku tūrisma vides analīze | 38 |
5.2.1. | Ārējā analīze | 38 |
5.2.1.1. | Apkārtējās vides faktori | 39 |
5.2.1.2. | Tūrisma tirgus | 40 |
5.2.1.3. | Konkurenti | 41 |
5.2.1.4. | Klienti | 41 |
5.2.2. | Mārketinga kompleksa analīze | 43 |
5.2.2.1. | Produkts | 43 |
5.2.2.2. | Cena | 45 |
5.2.2.3. | Pārdošanas kanāli | 46 |
5.2.2.4. | Produkta popularizēšana | 47 |
5.2.3. | Ventspils rajona lauku tūrisma mārketinga SVID analīze | 49 |
Secinājumi un priekšlikumi | 54 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 56 |
Latvijā tūrisma loma pastāvīgi pieaug, jo tā ir saistīta ar vietējo resursu izmantošanu, piemēram, darbaspēku, apkārtējo vidi. Mēs ar savu savdabību varam veiksmīgi iekļauties kopējā tūrisma tirgū.
Latvija, tāpat kā visur pasaulē, tūrisms ir privāta biznesa rokās. Lai gan tūrisms nav vienkārša uzņēmējdarbība, drīzāk noteikts dzīvesveids. Tūrisms aizrauj, jo dod kontaktus ar pasauli, rosina uz pašizzināšanu un savu spēju pārbaudi. Privātā iniciatīva tūrismā ir motivēta, un tas ir labs dzinējspēks, lai valstī attīstītos tūrisms un līdz ar to arī valsts ekonomika.
Līdz ar to tūrisms ir kļuvis par vienu no vadošajām un visstraujāk augošajām izaugsmes nozarēm Kurzemē un ir uzskatāms par stratēģisku ekonomiskās attīstības un nodarbinātības prioritāti.
Ventspils rajonā ir vairāki aktīvie centri, kas piesaistīti tūrisma plūsmas ceļiem – viens no tiem ir Ventspils – Rīgas ceļš ar Usmas pagastu un otrs ir Ventspils – Liepājas ceļš ar Jūrkalnes pagastu.
Darba mērķi ir izpētīt lauku tūrisma attīstību Ventspils rajonā, kas to ir sekmējis un, kas kavējis un kā tas ietekmē Ventspils ekonomiku.
Veicamie darba uzdevumi ir šādi:
pamatojoties uz iegūto literatūru, pētīt lauku tūrisma attīstību valstī;
izpētīt nodokļu politiku valstī;
izpētīt, kas sekmē un kas kavē lauku tūrisma attīstību;
izpētīt lauku tūrisma ietekmi uz Ventspils ekonomiku;
analizēt iegūtos statistikas datus;
veikt Ventspils rajona resursu SVID analīzi;
veikt Ventspils rajona mārketinga SVID analīzi.
Darbā ir izmantotas ekonomiskās un statistiskās analīzes metodes.
Darbā izmantota speciālā literatūra par tūrismu, Latvijas Republikas normatīvie akti, statistikas dati, laikraksti, kā arī Interneta mājas lapas. …
Lauku tūrisma piedāvājums Ventspils rajonā, lauku tūrisma nozīme Eiropā, pasaulē, Latvijā.Atbalsts lauku tūrismam, nodokļu politika. Mārketinga SVID analīze.
- Lauku tūrisma attīstība
- Lauku tūrisma attīstība Latvijā
- Lauku tūrisma attīstība Ventspils rajonā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Jauna uzņēmuma SIA "Laipa" attīstības plāns
Term Papers for university77
-
Tūrisma attīstības tendences Latvijā 2004. - 2006.gadā
Term Papers for university69
-
Tirdzniecības uzņēmuma saimnieciskās darbības raksturojums un attīstības iepējas
Term Papers for university69
Evaluated! -
Viesnīcu un tūrisma padziļināta analīze
Term Papers for university130
-
Tūrisma firmas SIA "Absolūta komforta studija" izveide. Jauna maršruta izveide 2009.gada vasarā
Term Papers for university55