Term Papers
Technologies
Crafts, Housekeeping
Mācību didaktiskie līdzekļi etnogrāfisko izšuvumu apguvē ...-
Mācību didaktiskie līdzekļi etnogrāfisko izšuvumu apguvē mājturībā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 6 | |
1. | Etnogrāfisko izšuvumu analīze mājturības standartā un programmā | 6 |
1.1. | Dūrienu tehnoloģija un veidi 5. un 6.klasē | |
1.2. | Kompozīcija un etnogrāfiskie raksti izšūšanā | |
2. | Mācību didaktisko līdzekļu izvēle izšūšanas apguvē | |
2.1. | Nodarbību plānošana un sagatavošana | |
2.2. | Izšūšanas apguvē pielietojamās metodes | |
2.3. | Sekmju sasniegumu vērtēšana | |
2.4. | Uzskatāmības principa pielietojums izšūšanas apguvē | |
3. | Izšūšanas prasmju un iemaņu raksturojums | |
3.1 | Prasmju, iemaņu un paradumu savstarpējā saistība | |
3.2. | Speciālo prasmju veikšanas paņēmieni | |
3.3. | Iemaņu mijiedarbība un attīstība | |
4. | Pētījums par izšūšanas prasmju attīstīšanu Rēzeknes poļu vidusskolā | |
4.1. | Aptauja par izšūšanas prasmju attīstīšanu pamatskolā 5. un 6.klasē | |
4.2. | Didaktisko līdzekļu izvērtējums izšūšanas stundās 5. un 6.klasē | |
4.3. | Pētījuma rezultātu apkopojums | 56 |
Nobeigums | 56 | |
Bibliogrāfija | 57 |
Nobeigums
Mūsdienās, kad visi tiecas pēc visa jaunā un modernā, tiek aizmirstas vērtības, bet tās būtu jāturpina saglabāt, pievēršot tām lielāku uzmanību un nozīmi. Visā Eiropā tiek ievērots, ka daudzās valstīs uzsver savas tautas etnogrāfiju, jo katrai tautai tā ir savādāka un neatkārtojama
Pētot literatūru par mācību didaktiskajiem līdzekļiem mājturībā un iepazīstoties ar etnogrāfiskās izšūšanas apguvi pamatskolā, autore konstatēja:
1) plānojot stundas, tiek ņemtas vērā skolnieču priekšzināšanas, iemaņas un spējas;
2) pedagogam ikdienas darbā ir nepieciešams ievērot katras skolnieces individuālās spējas;
3) trūkst metodiskās literatūras, kurā tiek aplūkota speciālo prasmju attīstīšana izšūšanā;
4) izzinot skolnieču intereses un organizējot mācību procesu radoši, izmantojot dažādas mācību metodes, var mainīt skolnieču nepietiekošo ieinteresētību par darba procesu;
5) veicot pedagoģisku pētījumu autore pārliecinājās, ka izšūšanā uzsvars jāliek uz prasmju, iemaņu veidošanu un apgūšanu;
6) pedagogam jāapzinās, ka radošā darbība lielā mērā ir atkarīga no skolnieču spējām, kuras attīsta pakāpeniski, artīvas darbības rezultātā.
Darba procesā hipotēze apstiprinājās.
Mērķis tika sasniegts un diplomdarba autore ar savu darbu ir apmierināta.
…
Ievads................................................................................ 6 1.Etnogrāfisko izšuvumu analīze mājturības standartā un programmā...................................... 1.1. Dūrienu tehnoloģija un veidi 5. un 6. klasē............................................................ 1.2. Kompozīcija un etnogrāfiskie raksti izšūšanā.................................................................. 2.Mācību didaktisko līdzekļu izvēle izšūšanas apguvē................................................................ 2.1. Nodarbību plānošana un sagatavošana............................................................................. 2.2. Izšūšanas apguvē pielietojamās metodes........................................................................... 2.3. Sekmju sasniegumu vērtēšana.......................................................................................... 2.4. Uzskatāmības principa pielietojums izšūšanas apguvē.............................................. 3.Izšūšanas prasmju un iemaņu raksturojums........................................................................... 3.1 Prasmju, iemaņu un paradumu savstarpējā saistība........................................... 3.2 3.2. Speciālo prasmju veikšanas paņēmieni...................................................... 3.3. Iemaņu mijiedarbība un attīstība...................................................................... 4. Pētījums par izšūšanas prasmju attīstīšanu Rēzeknes poļu vidusskolā.................................... 4.1. Aptauja par izšūšanas prasmju attīstīšanu pamatskolā 5. un 6. klasē.............................. 4.2. Didaktisko līdzekļu izvērtējums izšūšanas stundās 5. un 6. klasē ................................. 4.3. Pētījuma rezultātu apkopojums....................................................................................... Nobeigums.....................................................................................................................................56 Bibliogrāfija..................................................................................................................................57
- Interaktīvo mācību metožu izmantošanas iespējas latviešu folkloras apguvē
- Mācību didaktiskie līdzekļi etnogrāfisko izšuvumu apguvē mājturībā
- Mācību motivācija
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Interaktīvo mācību metožu izmantošanas iespējas latviešu folkloras apguvē
Term Papers for university54
-
Mācību motivācija
Term Papers for university63
-
Interaktīvo mācību metožu izmantošana latviešu folkloras apguvē 4.klasē
Term Papers for university75
Evaluated! -
Septiņpadsmitgadīgu jauniešu fiziskās aktivitātes un mācību sasniegumu mijsakarība vidusskolā "X"
Term Papers for university47
Evaluated! -
Pusaudžu mācību motivācija un tās analīze vēstures apguvē
Term Papers for university42