Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,01 (14%)
Discounted price*:
18,47
Purchase
Add to Wish List
ID number:601224
Evaluation:
Published: 15.08.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 59 units
References: Used
Time period viewed: 2014.g. - 2019.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Annotation    2
  Anotācija    3
  Saturs    4
  Apzīmējumu saraksts    5
  Ievads    6
1.  Mākslas tirgus darbība un pārmaiņas mūsdienās    9
1.1.  Mākslas un biznesa filozofiskā sadursme    9
1.2.  Mākslas tirgus jēdziens un dalībnieki    14
1.3.  Mūsdienu mākslas tirgu ietekmējošie faktori    18
2.  Mārketinga un e-mārketings pielietošana gleznu noieta veicināšanai    27
2.1.  Mārketinga, e-mārketinga jēdzieni un process mākslas mārketinga kontekstā    28
2.2.  E-mārketinga rīku izvēle un lietošana gleznu tirdzniecības kontestā    33
2.3.  E-mārketinga procesa analītikas iespējas gleznu tirdzniecībā    37
3.  Gleznu pārdošanas internetā esošās situācijas raksturojums    42
3.1.  Mākslas pārdošanas, gleznu e-mārketinga specifika pasaulē    42
3.2.  Gleznu e-galeriju darbība Latvijā, Baltijā, pasaulē    46
4.  Gleznu pārdošanas iespējas un aktuālā problemātika Latvijā    49
4.1.  Izmantotās metodoloģijas apraksts    49
4.2.  Latvijas mākslas akadēmijas studentu un absolventu pieredze    52
4.2.1.  Studentu aptauja    52
4.2.2.  Absolventu aptauja    58
4.3.  Latvijas mākslas akadēmijas pasniedzēju viedokļu analīze    71
4.5.  Rekomendācijas gleznu tirdzniecības procesa veicināšanai    86
  Secinājumi    88
  Izvērstā anotācija    90
  Annotation    92
  Pateicības    94
  Izmantotā literatūra un avoti    95
  Pielikumi    100
Extract

Secinājumi
1. Pēdējos 10 gados LMA UN LKA nav veikti būtiski pētījumi par e-komerciju mākslas darbiem (gleznām).
2. Interneta vide strauji attīstās, nozīmīga daļa gleznu tirdzniecības gan Latvijā, gan pasaulē patlaban pāriet uz e-vidi.
3. Gleznu pārdošana e-vidē ir sarežģīta un Latvijā maz izmantota, īpaši jauno mākslinieku darbu noiets e-vidē ir neliels, iespējas netiek izmantotas e-komercijas lietošanas zināšanu trūkuma dēļ.
4. Mākslas un biznesa sadursmes notiek starp zinātnēm – mākslu un ekonomiku, mākslas radīšanas motivācijā – kāds bijis mērķis un paredzamais pielietojums, pieprasījuma un piedāvājuma veidošanā pēc mākslas – tas var izrietēt no A. Maslova “Vajadzību teorijas” vai E. Hiršmana Trīs segmentu teorijas, vai var tikt mākslīgi kultivēts, jo kādam var būt vara noteikt, kas ir un kas nav māksla.
5. Lai arī bieži mākslinieki vēlas parādīt, ka mākslai ar mārketingu daudzās situācijās ir maz kopīga, tomēr zinātnieki izdod mākslas mārketinga grāmatas, kurās mākslas tirgus, produkti tiek analizēti tāpat, kā cita tirgū atrodamā prece.
6. Arī e-mārketingā darbojas mārketinga likumsakarības, var nospraust pārdošanas mērķus, noteikt, ar kādām kampaņām tie būtu sasniedzami, var izvēlēties atbilstošus rīkus vēlamajiem rezultātiem. E-mārketinga analītika ļauj sekmīgāk virzīt pārdošanas, analizēt sasniegto.
7. Pētījumi pasaulē liecina, ka tiešsaitē mākslas pirkumu skaits pieaug, patērētāju uzvedība atšķiras X, Y un Z paaudzēs, visvairāk naudu mākslai tērē vecākā paaudze, bet internetā gribētu tērēt jaunākā, visvairāk starp mākslas veidiem pērk gleznas. Tiešsaites galerijām grūti gūt atkārtotus darījumus, noturēt klientu lojalitāti. Pamazām arī kolekcionāri sāk vairāk skatīties un pirkt mākslu online. Galerijas piedzīvo jaunu tendenci - hakeru uzbrukumus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,78 €
Work pack Nr. 1373384
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mārketinga, e-marketinga rīku izmantošanas iespējas gleznu pārdošanas veicināšanai internetā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/601224

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register