-
Mārketinga komplekss
Term Papers41 Agriculture, Forestry, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 3 | |
Annotation | 4 | |
Aннотация | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | Mārketinga komplekss | 8 |
1.1. | Produkta jēdziens un būtība | 8 |
1.2. | Cena | 13 |
1.3. | Vieta | 16 |
1.4. | Produktu virzīšana tirgū | 20 |
2. | Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” organizācijas apraksts | 24 |
3. | Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” pētījumu rezultātu analīze | 28 |
3.1. | Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” mārketinga kompleksa analīze | 28 |
3.2. | Aptaujas datu analīze | 32 |
3.3. | Intervija ar Z/S „Ezerlejas” pārvaldnieci | 36 |
3.4. | Mediju monitorings | 37 |
Secinājumi un priekšlikumi | 40 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 41 | |
Pielikumi | 43 |
Secinājumi un priekšlikumi
Kvalifikācijas darba laikā autore izstrādāja šādus secinājumus:
1) Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” izvēlētais produkts pārdošanai ir Latvijā ražota dabīgā kosmētika, kas atbilst pašreizējām patērētāju vēlmēm, jo ir ekoloģiski un kvalitatīvi produkti.
2) Pēc aptaujas rezultātiem var redzēt, ka patērētāju vidū valda stereotips un asociācijas, ka dabīgā kosmētika ir dārga, kas sašaurina potenciālo klientu loku, tādējādi nenodrošina uzņēmumam pietiekami lielus ienākumus, taču mārketinga kompleksa izpētē un intervijā tika noskaidrots, ka uzņēmums ir izstrādājis pieprasījuma orientētu cenu un uzcenojums nav tāds, kā citiem šīs produkcijas pārdevējiem.
3) Z/S „Ezerlejas” veikals „Evita” ir mazumtirdzniecības veikals ar tiešo sadales kanālu, kad prece tiek virzīta no ražotāja pie patērētāja un atrodas paaugstinātas aktivitātes zonā, pilsētas centrā, kur vienmēr atrodas pircēji, taču vēlas pāriet uz internetveikalu.
4) Z/S „Ezerlejas veikals „Evita” izvēlējies reklāmu televīzijā, radio un avīzē, taču tas nav pastāvīgi, tāpēc patērētāju uzmanība nav noturīga.
5) Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” mazais darbinieku skaits veido draudzīgu un pozitīvu kolektīvu, kas veicina uzņēmuma vadīšanas procesus un vadībai vieglāk ir pieņemt un saskaņot svarīgus lēmumus vai izmaiņas.
Balstoties uz secinājumiem, autore izstrādāja šādus priekšlikumus:
1) Reklamējot Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” pārdoto produkciju, uzsvaru vajag likt uz to dabīgumu un kvalitāti, jo pēc pētījuma rezultātiem, tie ir faktori, kas ietekmē patērētāju pirkšanas lēmuma pieņemšanu.
2) Z/S „Ezerlejas” veikala „Evita” vadībai jāorganizē regulāras izpārdošanas kādai konkrētai produktu grupai un jārīko loterijas, tādējādi piesaistot jaunus klientus un popularizējot gan veikala, gan produkcijas nosaukumu, taču tas būtu arī vēstījums patērētājiem par zemajām cenām.
…
Kvalifikācijas darbs par marketinga kompleksu Latvijas uzņēmumā. Teorētiskā un praktiskā daļa.
-
Mārketinga komplekss
Term Papers41 Agriculture, Forestry, Marketing, Advertising, Business
- Mārketinga komplekss interneta veikalam "www.elkor.lv"
- Mārketinga pasākumu komplekss
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Izdevniecības "Petits" mārketinga stratēģija
Term Papers for university83
Evaluated! -
SIA "Trigers" mārketinga vides analīze
Term Papers for university72
-
Atpūtas bāzes "Radi" mārketinga koncepcija
Term Papers for university82
-
Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas
Term Papers for university68
-
Mārketinga darbību pilnveidošana SIA "Jaunmoku pils"
Term Papers for university61