Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:305088
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Mārketinga stratēģijas noteikšanas teorētiskie aspekti    8
1.1.  Mārketinga formulējums mūsdienās    9
1.2.  Mārketinga kompleksie elementi    11
1.2.1.  Produkts (prece)    11
1.2.2.  Cena    16
1.2.3.  Sadales kanāls (vieta)    19
1.2.4.  Preces virzīšana tirgū    20
1.2.5.  Pozicionēšana    22
1.3.  Mārketinga stratēģija    23
2.  SIA ‘’WBT Latvija’’ apraksts un mārketinga plāna izstrādes nepieciešamības pamatojums    25
2.1.  SIA ‘’WBT Latvija’’, preces un sniegto pakalpojumu īss apraksts    25
2.2.  SIA ‘’WBT Latvija’’ SVID analīze    27
2.3.  SIA ‘’WBT Latvija’’ tirgus situācijas analīze    31
2.3.1.  Makrovides analīze    31
2.3.2.  Sociāli - ekonomiskais faktors    35
2.3.3.  Nozares analīze    36
2.3.4.  Tehnoloģiskais faktors    37
2.3.5.  Politiski tiesiskais faktors    37
2.3.6.  Mikrovides analīze    38
2.3.7.  Pircēji    39
2.3.8.  Pegādātāji    39
2.3.9.  Starpnieki    40
2.3.10.  Konkurent    40
2.4.  SIA ‘’WBT Latvija’’ mārketinga plānu īss apraksts    43
2.5.  SIA ‘’WBT Latvija’’ vadības mārketinga stratēģija    44
2.5.1.  Veicamie uzdevumi, izvēlētā stratēģija un rīcības programma    44
2.5.2.  Apgrūtinājumi veicamo plānu izstrādei    48
2.5.3.  Budžets (izdevumi un plānotā peļņa)    49
3.  Ieteikumi SIA ‘’WBT Latvija’’ mārketinga plānošanai, stratēģijas noteikšanai un darbības pilnveidošanai    50
3.1.  Jaunas produkcijas ieviešana    50
3.2.  Ieteikumi reklāmas pilnveidošanai    53
3.2.1.  Televīzija un radio    54
3.2.2.  Laikraksti un žurnāli    55
3.2.3.  Logo ieviešana    55
3.3.  SIA ‘’WBT Latvija’’ interneta mājas lapas izstrāde    57
3.4.  Klientu datu bāzes ieviešana    59
3.4.1.  Klientu datu bāze    60
3.4.2.  Datu bāzes aizpildīšana    61
3.5.  Anketu un vēstuļu ieviešana    61
3.5.1.  Vēstules    61
3.5.2.  Anketas    62
3.6.  Ieteikumi SIA ‘’WBT Latvija’’ stratēģisko alternatīvu noteikšanai    62
3.6.1.  Funkcionālā līmeņa attīstības stratēģija uzņēmumam    63
3.7.  Rezultātu apstrāde un analīze    64
  Secinājumi un priekšlikumi    66
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    69
Extract

XXI gadsimtu sauc par „uz zināšanām balstītas ekonomikas” gadsimtu. Un ne velti, jo iedziļinoties konkurences būtībā un praksē, var konstatēt, ka valstis, uzņēmumi savā starpā sacenšas ar zināšanām. Un tas nav pārsteidzoši, jo pateicoties izsmeļošai un reālai informācijai, uzņēmums var rast oriģinālus risinājumus visos komercdarbības līmeņos un šāda pieeja, kas balstīta uz zināšanām un to sintēzi, ļauj gūt priekšrocības konkurences cīņā, būt pirmajiem. Mūsdienās uzņēmumi organizē savu darbību balstoties uz tirgzinībām un mārketinga koncepciju. Mārketinga mērķis ir apmierināt patērētāju vajadzības un pieprasījumu.
Plānošana – tas ir nepārtraukts jaunu ceļu un metožu meklēšanas process mērķa sasniegšanai ar jaunu iespēju palīdzību. Pateicoties labi izplānotam un labi pārdomātam stratēģiskam plānam mārketingā, uzņēmums var veiksmīgi atrisināt visus uzdevumus un pasargāt sevi no dažādiem pārpratumiem.
Mūsdienu mārketinga vidē ir savi likumi, kuri ir stingri jāievēro, lai uzņēmums spētu eksistēt un attīstīties: (cenu politikas veidošana; tirgus izpēte un analīze; darbs ar personālu; konkurences izspēti; esošo resursu pareiza pielietošana;).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register