Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,22 (15%)
Discounted price*:
18,26
Purchase
Add to Wish List
ID number:802586
Author:
Evaluation:
Published: 20.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.1.  Rūpniecības nozares raksturojums    6
1.2.  Tirdzniecības nozares raksturojums    8
1.3.  Nozares pievilcīgums    10
2.  Uzņēmuma SIA \„Skābardis\    14
2.1.  Uzņēmuma iekšējās vides raksturojums    14
2.1.1.  Uzņēmuma apraksts    14
2.1.2.  Uzņēmuma produktu raksturojums    24
2.2.  Uzņēmuma ārējās vides raksturojums    43
2.3.  SIA \„Skābardis\    52
2.4.  Uzņēmuma mērķu hierarhija shēma    54
3.  Uzņēmuma SWOT analīze    55
4.  Uzņēmuma SIA \“Skābardis\    58
  Ievads    4
  Izmantotās literatūras saraksts    68
  Nozares un tirgus raksturojums    6
  Secinājumi un priekšlikumi    62
  Izmantotās literatūras saraksts    68
Extract

Ievads
Attīstoties tirgus konkurencei Latvijā aktuāli ir kļuvuši mārketinga jautājumi, kas sociālismā netika izmantoti un vērā ņemti. It sevišķi tagad kad Latvijas Republika ir iestājusies Eiropas Savienībā, kurā ir brīva kapitāla, brīva preču, brīva pakalpojumu un darbaspēka kustība starp Savienības dalībvalstīm – uzņēmējiem ir nepieciešams sagatavoties daudzām būtiskām pārmaiņām ekonomiskajā vidē, apbruņoties ar pēc iespējas labākiem tirgus jomas ieročiem, iemācīties tos prasmīgi izmantot savu produktu pozīcijas veidošanai. Brīvais tirgus ES valstīs rada gan brīvību, gan arī daudzos papildus nosacījumus šīs brīvības realizācijai. Preču realizācijas, daudzie sanitāri higiēniskie, politiskie un ekonomiskie ierobežojumi, tirgus iekarošanas specifika un arī papildu izdevumi nereti ir dārgs un darbietilpīgs process, lai uzņēmumi atrastu noietu un būtu izdevīgi gan devējam, gan ņēmējam.
Mārketings jeb pircēju vajadzību vispusīga un rūpīga analīze, konkurentu darbības analīze, kā arī ceļu meklēšana, lai paaugstinātu preču un pakalpojumu vērtīgumu pircējiem, turpmāk noteiks uzņēmuma pastāvēšanu. Līdz ar to uzņēmuma panākumi atkarīgi no mākas saskatīt mārketinga likumsakarības apkārtējā vidē. Svarīgi ir apzināties, ka patērētājs nepērk vienkārši produktu, bet gan apmierina savas vēlmes. Izdzīvos tas uzņēmums, kuram visprecīzāk izdosies noskaidrot patērētāja vēlmes un piepildīt tās. Lai to panāktu, nepieciešams patstāvīgi sekot līdzi tirgum un tā attīstības tendencēm, pārzināt gan savas, gan konkurentu vājās vietas, spēt laikus un efektīvi reaģēt uz konkurentu darbību.
Pagaidām vietējie uzņēmumi ļoti reti strādā pēc mārketinga principiem, jo šim nolūkam ir nepieciešamas ne tikai zināšanas, kā pārdot produktu, ir jāzina arī iespējamie produkta ceļi no ražotāja līdz patērētājam un to izpētes principi.
Uzņēmuma vadītājiem vajadzētu saprast, ka mārketings ir jebkura uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa. Bizness, kas balstās uz stingriem mārketinga principiem, praksi un plānošanu, pārcietīs ekonomikas krīzes un pilnībā spēs izmantot uzplaukuma periodus.
Taču daudz kas ir atkarīgs arī no uzņēmuma mērķiem, pārvaldes iespējām un resursu esamības. Nauda var tikt novirzīta uzņēmuma modernizēšanai, lai pazeminātu izmaksas, kā arī reklāmdarbībai. Uzņēmumam jānosaka savi mērķi, lai uzņēmējdarbības process tiktu maksimāli labi nodrošināts, ir jāveic liels izpētes darbs.
Diplomdarba mērķis ir izpētīt SIA „Skābardis” darbības vidi un izstrādāt ieteikumus darbības uzlabošanai.
Diplomdarba uzdevumi ir:
Noskaidrot uzņēmuma iekšējo vidi;
Noskaidrot uzņēmuma ārējo vidi;...…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −40,15 €
Work pack Nr. 1120849
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mēbeļu ražošanas un tirdzniecības uzņēmuma mārketinga vides raksturojums un ieteikumi darbības uzlabošanai”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/802586

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register