Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:987507
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 33 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Adaptācijas teorētiskais pamatojums    7
1.1.  Adaptācijas būtība, tās nozīme mazbērna attīstībā    7
1.2.  Adaptācijas perioda pakāpes    12
1.3.  Sociālā adaptācija, tās kritēriji un rādītāji    14
2.  Mazbērna attīstības īpatnības, kas ietekmē adaptācijas procesu    20
2.1.  Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums    20
2.2.  Bērna 3 gadu attīstības krīzes ietekme uz adaptāciju    28
3.  Rotaļa – vadošā darbība adaptācijas periodā    31
4.  Mazbērna sociālās adaptācijas izpēte praksē    39
4.1.  Rotaļu vides nodrošināšana    39
4.2.  Izmēģinājuma darbības norise    42
  Nobeigums    51
  Literatūras saraksts    56
  Pielikumi    58
Extract

Pedagoģijas procesa organizācijas jautājumi vispirms saistās ar adaptācijas procesa izpratni.
Pirmsskolas izglītības programma nosaka mērķus, uzdevumus, kurus jāīsteno pirmsskolas skolotājiem ar bērniem, kuri iet grupiņā. Pirmsskolas skolotājas ar bērniem strādā grupās, apakšgrupās un individuāli. Jo bērniem attīstība var būt dažāda, kas pirmsskolas vecumā ir mainīga. Pirmsskolas skolotājam ir jānosaka bērna priekšstatu pūrs, prasmju un iemaņu līmenis un jāsaskaņo ar programmas pakāpēm.
Aizejot bērnam uz pirmsskolas izglītības iestādi, viņš iesaistās sistemātiskā mācīšanās procesā. Viņam jāsastopās ar daudz un dažādām jaunām parādībām un lietām. Šis laiks bērnam ir pārmaiņu pilns, sarežģīts, jo zināmā mērā bērnā notiek sarežģītas sociāli psiholoģiskas pārmaiņas. Viss pakļauts noteiktiem uzdevumiem. Laiks, kad bērniņš sāk apmeklēt pirmsskolas izglītības iestādi ir sarežģīts ne tikai pašam bērniņam, bet arī viņa vecākiem. Ģimenē notiek daudz pārmaiņas.
Psiholoģe Dace Čible iesaka: „Bērnam pamazām jāpierod. Nedrīkst tā – atnesu, iespiežu svešai tantei rokās un mūku uz darbu”. Psiholoģe iesaka kopā ar bērnu aiziet uz pirmsskolas izglītības iestādi vismaz mēnesi iepriekš – lai mazais iepazītos ar svešo vidi, lai vecāki saprastu, kādas ir pirmsskolas izglītības prasības, jo tās mēdz būt atšķirīgas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register