Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,44 (16%)
Discounted price*:
18,04
Purchase
Add to Wish List
ID number:920509
Author:
Evaluation:
Published: 19.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 64 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija latviešu valodā   
  Anotācija angļu valodā    5
  Ievads    5
  Terminu skaidrojums    7
1.  Sociālo prasmju būtība, to saturs    8
2.  Bērna kritiskie attīstības posmi – jaunveidojumi pieaugušā un bērna savstarpējās attiecībās    18
2.1.  Pirmā dzīves gada jaunveidojums un neatkarības izpausmju dažādība vecumposmā 2-3 gadi    18
2.2.  Krīze 6-7 gadi – bērna sociālā „Es” raksturotāja attīstības veseluma skatījumā    27
2.3.  Bērna psiholoģiskā gatavība skolai – sociālo prasmju apliecinātājs    35
3.  Pieaugušie – bērna sociālo prasmju sekmētāji    39
3.1.  Ģimenes līdzdalība problēmas risināšanā    39
3.2.  Skolotāja loma un pedagoģiskā kompetence bērnu sociālo prasmju veidošanā    42
4.  Bērnu sociālo prasmju izpausmes pirmsskolas izglītības iestādē 6-7 gadu vecumā    46
4.1.  Bērnu grupas sociālo prasmju izpēte    48
  Secinājumi    80
  Izmantotā literatūra    83
  Pielikums    87
Extract

Bērnu dzīvē arvien lielāku un būtiskāku nozīmi iegūst sociālo prasmju apguve. Tā kā dzīvojam multikulturālā vidē, bērniem ļoti svarīga ir prasme dzīvot kolektīvā, sadzīvot.
Sadarbība – tā ir liela māksla. Tā ietver sevī iespēju būt kopā ar citiem cilvēkiem katru dienu, piekāpšanos un dalīšanos ar citiem, konkurenci, kompromisu, citu iepriecināšanu. Pat pieaugušajiem tas ne vienmēr izdodas. Taču viņi to var apslēpt, neizrādīt, bērns to nemāk, viņš ir tiešs un atklāts. Ja bērnam kas nepatīk, vai viņš jūtas slikti, bērns dusmojas, raud, sit vai ieraujas sevī. Tādēļ ļoti svarīgi bērnus audzināt tā, lai viņi prastu pielāgoties sabiedriskajai dzīvei.
Tā kā sociālās prasmes bērni sāk izkopt jau pirmsskolas vecumā, svarīgi ir atrast pareizāko veidu, kā to izdarīt. Ja pieaugušais par to neko nezina, nepaveras iespēja bērna tālākai attīstībai.
Pirmsskolas izglītībā aktuāls jautājums ir 5-7 gadus veco bērnu sagatavošana skolai. Tas ietver bērna fizisko, psiholoģisko un sociālo gatavību skolai, kā arī dažādu prasmju un iemaņu attīstību. Sociālo prasmju apguve raksturo cilvēka gatavību dzīvesdarbībai. Sociālā gatavība ir ļoti nozīmīgs rādītājs, kas nosaka, cik veiksmīgi bērns spēs iekļauties jaunās dzīves situācijās.
5-7 gadu vecums bērnam ir nozīmīgs un satraukuma pilns posms, jo bērns atrodas krustcelēs starp pirmsskolu un skolas dzīvi.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Bērnu sociālo prasmju sekmēšana pirmsskolā (6-7 gadi)”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/920509

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register