Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,01 (14%)
Discounted price*:
18,47
Purchase
Add to Wish List
ID number:548077
Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 64 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  MAZUMTIRDZNIECĪBAS LOMAS BŪTĪBA UN NOZĪME TAUTSAIMNIECĪBĀ    6
1.1.  Mazumtirdzniecības teorētiskais jēdziens un funkcijas    6
1.2.1.  Mazumtirdzniecība ārpus veikaliem    20
2.  MAZUMTIRDZNIECĪBAS NOZARES TENDENCES LATVIJĀ    32
2.1.  Mazumtirdzniecības nozare Latvijā no 2008.gada līdz 2012. gadam    32
2.2.  Latvijas lielākie mazumtirdzniecības uzņēmumi    43
2.2.1.  SIA „Rimi Latvija”    46
2.2.2.  SIA „Maxima Latvija”    49
2.2.3.  Veikalu tīkls „IKI”    53
3.  MAZUMTIRDZNIECĪBAS PROGNOZES UN ATTĪSTĪBA LATVIJAS TAUTSAIMNIECĪBĀ    57
3.1.  Mazumtirdzniecības prognozes    57
3.2.  Mazumtirdzniecības uzņēmumu attīstības veicināšanas pasākumu faktori    60
3.3.  Lielāko lielveikalu tīklu problēmu analīze    62
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Mazumtirdzniecība ir jaunu un lietotu preču tālākpārdošana (pārdošana bez pārveidošanas), ko veic veikalos, kioskos, tirdzniecības vietās, tirgos, stendos u.tml., kā arī mazumtirdzniecība, ko veic uzņēmumi, kas izpilda pasūtījumus pa pastu, ielu pārdevēji un apkārtceļojošie sīktirgotāji, patērētāju kooperatīvi, izsoļu nami u.tml., galvenokārt plašai publikai individuālajam vai sadzīves patēriņam un izmantošanai
2. Mazumtirdzniecība ir cieši saistīta gan ar vairumtirdzniecību, gan citām nozarēm, kā piemēram, lauksaimniecības, ražošanas nozarēm, tās veiksmīgai funkcionēšanai ir svarīgi nodrošināt sadarbību gan ar piegādātājiem, gan citiem uzņēmumiem.
3. Būtiska loma tautsaimniecībā ir mazumtirdzniecības darba dalīšana, ir jārada pāreja starp ražošanu un realizēšanu, šādi samazinot gan izmaksas, gan laika patēriņu.
4. Mazumtirdzniecības veikalus klasificē pēc dažādām pazīmēm, gan pēc piedāvātā sortimenta, gan pēc veikalu tipiem – kā piemēram, pašapkalpošanās veikali, universālveikali, lielveikali, tirdzniecības nami u.c.
5. Mazumtirdzniecība ar brīvu produktu izvēli darbojas tur, kur ir pārdevēji, kuri var sniegt nepieciešamo informāciju, ja patērētājam tāda ir radusies. Šāda metode ir sastopama specializētos veikalos, kuros pārdod produktus par pazeminātām cenām, piemēram, veikali, kuri realizē būvniecības materiālus
6. Pastāv sakarība, ka veikalos ar lielu uzcenojumus visticamāk būs mazs apgrozījums, bet veikalos ar mazu uzcenojumu liels apgrozījums, līdz ar to abi šie uzņēmumi nodrošina sev peļņu.
7. Mazumtirdzniecība tiek realizēta arī ārpus veikaliem ar tiešā mārketinga palīdzību, tiešās pārdošanas metodi un tirdzniecības automātu palīdzību, kas kopumā atvieglo pircēju preču izvēli un iegādi.
8. Ar sadales kanālu palīdzību mazumtirgotājs var samazināt izmaksas un laika patēriņu, kā arī nodrošināt preces veiksmīgu iegādi un nonākšanu veikalā ar dažādu starpnieku palīdzību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,82 €
Work pack Nr. 1366158
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mazumtirdzniecības uzņēmumu loma Latvijas tautsaimniecībā un to attīstības veicināšana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/548077

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register