Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:360637
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.08.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 38 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.1.  Insults un tā veidi    8
1.2.  Medicīniskā rehabilitācija insulta pacientiem    15
1.3.  Mūzikas terapija neiroloģijā    19
1.4.  Muzikālo aktivitāšu iedarbība uz atmiņu veidiem    27
2.1.  Pētījuma instrumentārijs    36
2.2.  Pētījuma dalībniece ar sensori – motoro afāziju    37
2.3.  Mūzikas terapijas process    39
2.4.  Pētījuma dalībnieks ar atmiņas traucējumiem    42
2.5.  Mūzikas terapijas process    43
2.6.  Pētījuma dalībniece ar sensoro afāziju    49
2.7.  Mūzikas terapijas process    50
2.8.  Diskusija    54
2.9.  Pētījumu rezultāti un analīze    56
  Secinājumi    63
  Rekomendācijas    65
  Nobeigums    66
  Izmantotā literatūra un avotu saraksts    68
1.  Vienošanās    71
2.  Īss izziņas un atmiņas koncentrēšanās spēju pārbaudes tests    72
3.  Eriks B. Millers Vispārējs mūzikas terapijas novērtējums    73
4.  Funkcionāla neatkarības līmeņa novērtējums    76
5.  Dziesma „Rudenītis”    77
6.  Atmiņas trīspakāpju teorija    78
7.  Psihiskās funkcijas, kuras pārvalda kreisā un labā puslode (pēc I. Kraukles, A.O.Kraukļa,1997.)    79
  Dokumentārā lapa    80
Extract

Secinājumi
Datu analīze un interpretācija ļauj izdarīt šādus secinājumus attiecībā uz izpētīto mūzikas terapijas ietekmi insulta pacientiem valodas un atmiņas traucējumu mazināšanā.
1) Mūzikas terapija kopā ar citām rehabilitācijas centra konsultācijām un nodarbībām, deva ieguldījumu pacientu neiroloģisko saslimšanas seku uzlabošanā.
2) Darba autore saskata mūzikas terapijas nākotni, īpaši, rehabilitācijas centros un ārstniecības iestādēs neiroloģijā visā Latvijā.
3) Pētnieciskajā praksē sastopoties ar afāzijas pacientiem darba autore uzzināja, ka informācija par vokalizēšanas labvēlīgo iedarbību medicīnas darbiniekiem un īpaši logopēdiem ir zināma.
4) Logopēdi noliedz Melodiskās intonēšanas terapiju skaidrodami, ka tā ir automātika, ka tā nepalīdz atgūt pacientam runas spējas.
5) Ja logopēdi noliedz Melodiskās intonēšanas terapiju, tad mūzikas terapeitiem turpmākajos pētījumos jāpierāda pretējais. Tas ir Neiroloģiskās mūzikas terapijas pētniecības lauks. Tieši logopēdu pieminētā automātika ir tā, kas rosina mūzikas terapeitu palīdzēt pacientam atgūt valodu, dodot pacientam pozitīvu viegluma sajūtu, ka viņš jau spēj melodiski runāt. Sākumā pacientam rodas iespaids, ka tas ir mazliet neparasti, varbūt komiski, bet pamazām izdodas.
6) Savā pētījumā darba autore iekļāva arī pacientu ar atmiņas traucējumiem, jo atmiņas pētniecība autori saistīja jau no iepriekšējās mūzikas pedagoģijas izglītības laikiem. Viņas diplomdarbs saistījās ar atmiņas veidiem, kas piedalās klavierspēlē. Šajā pētījumā autore ieguva plašākas zināšanas par atmiņas teorijām un veidiem saistībā ar muzikālajām aktivitātēm.
7) Lasot somu mūzikas terapeitu T. Sarkamo, A. Forsblom , S. Laitinen un M. Tervaniemi pētījumus visur ir pieminēta verbālā atmiņa, kas nenoliedzami uzlabojas ar mūzikas terapeitisko klausīšanos, bet rodas jautājums, vai tikai verbālā atmiņa uzlabojas, kas saistīta ar runu un valodu?

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1361835
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register