Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:359214
 
Evaluation:
Published: 22.06.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ATTĒLU SARAKSTS    3
  ANOTĀCIJA    4
  АННОТАЦИЯ    5
  IEVADS    6
1.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS BŪTĪBAS TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS UN METODES    8
1.1.  Reklāma un tās nozīme veicināšanas procesos    9
1.2.  Merčendaizings un tā loma veicināšanas pasākumu īstenošanā    11
1.3.  Pārdošanas veicināšanas metodes un to pielietojums    13
3.  SIA „RĒNIJS” VISPĀRĪGAIS RAKSTUROJUMS    19
4.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMI SIA „RĒNIJS”    22
4.1.  Strukturizētā intervija    22
4.2.  Aptauja    25
5.  PLĀNOTIE EFEKTĪVĀKIE RISINĀJUMI PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMU ĪSTENOŠANAI SIA „RĒNIJS”    36
  SECINĀJUMI    38
  PRIEKŠLIKUMI    39
  IZMANTOTO INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    40
  PIELIKUMI    42
Extract

SECINĀJUMI
1. Mazumtirdzniecības veicināšanas pasākumi tiek rīkoti, lai palielinātu veikalu apmeklētāju skaitu un apgrozījumu;
2. Uzņēmums SIA „Rēnijs” pirmsākumos izmantoja reklāmu televīzijā, radio un laikrakstos, tagad šāda reklāma netiek izmantota, jo šāda veida reklāma tika pielietota, lai reklamētu savu preci Jēkabpils reģionā, tagad uzņēmums strādā un piegādā preces pa visu Latviju, tāpēc tiek izmantoti vairāk sociālie tīkli;
3. Covid-19 pandēmijas laikā e-komercija SIA „Rēnijs” ir vairāk attīstījusies, jo patērētāji vairāk preces sāka iegādāties internetveikalos. Esošajā situācijā bija jāplāno jauni veicināšanas pasākumi, kuri būtu atbilstoši digitālajā vidē;
4. Uzņēmums plaši izmanto reklāmu sociālajos tīklos facebook, instagram un mūsdienās pazīstamajā TIK TOK platformā, jo ļoti daudzi patērētāji un klienti tagad izmanto sociālos tīklus, kur reklāmu var pamanīt lielāks cilvēku skaits;
5. Joprojām tiek izmantota skatloga reklāma, kurā ir redzami plakāti ar precēm, kurām piemīt gaidāmo svētku noskaņojums, kā arī tagad veikala skatlogā ir izvietots interaktīvais televizors, kurā tiek paradīta video prezentācija ar jaunām precēm vai jauniem dizainiem;
6. Uzņēmums pielieto arī maksas reklāmas. Parasti uzņēmums maksas reklāmu ievieto Facebook internetvietnē. Reklāmas izmaksas ir atkarīgas no patērētāju mērķauditorijas, kam tā reklāma būs paradīta;
7. Pēc aptaujas datiem vairākums patērētāju pamana uzņēmuma reklāmu veikala telpās un internetvietnēs;
8. Pēc respondentu atbildēm, vairāk patērētāju uzmanību piesaista bieži rīkotie konkursi. Iespēja laimēt kādu preci konkursā liek patērētājiem pievērst lielāku uzmanību uzņēmumam un uzņēmuma piedāvātājam precēm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register