Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:686061
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.07.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    8
1.  ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻA    10
1.1.  Pārdošanas veicināšana – tās būtība un mērķi    10
1.2.  Pārdošanas veicināšanas līdzekļi un metodes    15
1.3.  Pārdošanas veicināšana, kas orientēta uz pircēju    19
1.4.  Pārdošanas veicināšana, kas orientēta uz starpniekiem    26
1.5.  Pārdošanas veicināšana, kas orientēta uz tirdzniecības personālu    28
1.6.  Produktu realizācijas veicināšanas pasākumu plānošana un īstenošana    30
2.  PĒTĪJUMU UN APRĒĶINU DAĻA    33
2.1.  Vispārējā informācija par uzņēmumu    33
2.2.  Pārdošanas veicināšana pasākumi uzņēmumā „Atletika”    37
2.3.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns    54
2.3.1.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu izvēle    54
2.3.2.  Pārdošanas veicināšanas plāna budžets    58
  NOBEIGUMS    59
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    61
Extract

NOBEIGUMS
Apkopojot veikto pārdošanas veicināšanas un tās veidu teorētisko nostādņu analīzi, autors secina:
1. Pārdošanas veicināšana ir attīstījusies un pilnveidojusies lielākoties tādēļ, ka arvien vairāk uzņēmumu būvē savu biznesu uz peļņas iegūšanu īsā laika periodā un viņiem ir nepieciešami tādi pasākumi, kas veicinātu pārdošanas apjoma palielināšanos un neprasītu daudz laika.
2. Pakalpojumu ņēmēji ir kļuvuši tik atkarīgi no pārdošanas veicināšanas pasākumiem, ka nepērk produktu, ja vien viņiem nepiedāvā kādu atlaidi vai balvu.
3. Pārdošanas veicināšanas pasākumu galvenā priekšrocība ir tā, ka tie rosina pircēju pamēģināt, bet trūkums – pircēji gaida izdevīgu pirkumu.
4. Pārdošanas veicināšanas paņēmienu efektivitāte būtiski palielināsies, ja šie paņēmieni tiks izmantoti kopā ar reklāmu.
5. Pārdošanas veicināšanas paņēmieni parasti darbojas īsu laiku, tāpēc tie ir jāizmanto izdevīgā laika periodā, piemēram, pirms svētkiem, pirms jaunas sezonas, preces dzīves cikla brieduma posmā utt.
6. Lai pārdošanas veicināšana būtu sekmīga, ir jāizstrādā programma tās īstenošanai neatkarīgi no tā, kāds veicināšanas paņēmiens ir izvēlēts.
7. Pārdošanas veicināšanas pasākumu ilgumam jābūt optimālam. Ja pasākums ir ļoti īss, tad daudzi pircēji vienkārši nepaspēj izmantot piedāvātos pasākumus, jo tobrīd viņiem varbūt nav vajadzības, naudas līdzekļu utml., bet, ja pasākums ieilgst, tad zūd veicināšanas efekts.
8. Lai uzņēmums varētu sekmīgi vadīt pārdošanas veicināšanas pasākumus, jābūt labam apkalpojošajam personālam, kurš ir motivēts veikt savu darbu profesionāli. Teorija par pārdošanas veicināšanu ir rakstīta, var teikt, tikai par precēm un pārdošanu.
9. Uzņēmums „Atletika” pārdošanas veicināšanas pasākumus izmanto bieži, bet neefektīvi, neizmantojot to pilno potenciālu.
10. Uzņēmuma „Atletika” tiek rīkoti pārāk maz veicināšanas pasākumi, skatoties pēc konkurentu aktivitātēm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register