Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
14,20
You save:
2,27 (16%)
Discounted price*:
11,93
Purchase
Add to Wish List
ID number:849938
Evaluation:
Published: 21.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 95 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  APZĪMĒJUMU SARAKSTS    6
  IEVADS    7
1.  KORPORATĪVĀ SOCIĀLĀ ATBILDĪBA    9
1.1.  Korporatīvās sociālās atbildības definīcija    9
1.2.  Korporatīvās sociālās atbildības struktūra    12
1.3.  Dažādie viedokļi par korporatīvo sociālo atbildību    18
1.4.  Korporatīvā sociālā atbildība no uzņēmuma skatu punkta    22
1.5.  Korporatīvā sociālā atbildība no patērētāja skatu punkta    28
2.  KORPORATĪVĀS SOCIĀLĀS ATBILDĪBAS ATTĪSTĪBA LATVIJĀ UN CITUR PASAULĒ    32
2.1.  Korporatīvās sociālās atbildības vēsturiskā attīstība    32
2.2.  Korporatīvā sociālā atbildība ASV un Eiropā    34
2.3.  Korporatīvā sociālā atbildība Itālijā    43
2.4.  Korporatīvā sociālā atbildība Latvijā    51
2.5.  Patērētāju izpratne par korporatīvo sociālo atbildību    60
3.  PĒTĪJUMS PAR KORPORATĪVĀS SOCIĀLĀS ATBILDĪBAS IETEKMI UN PATĒRĒTĀJA IZVĒLI LATVIJĀ UN ITĀLIJĀ    65
3.1.  Pētījuma mērķis un metodoloģija    65
3.2.  Aptaujas izlases kopuma raksturojums    67
3.3.  Patērētāju izvēli ietekmējošie faktori    70
3.4.  Patērētāja izvēle dažādos korporatīvās sociālās atbildības gadījumos    73
3.5.  Patērētāju informētība un pieredz korporatīvās sociālās atbildības jomā    75
3.5.  Patērētāju novērtējums par uzņēmuma sociālās atbildības līmeni    83
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    90
  PATEICĪBA    95
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    96
  PIELIKUMI    104
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izanalizējot pieejamo speciālo literatūru un avotus par korporatīvās sociālās atbildības teorētiskajiem aspektiem un praktisko pieredzi, kā ar empīriskā pētījuma datu analīzes rezultātā autore nonāca pie vairākiem secinājumiem un priekšlikumiem.
Secinājumi
Pēc Eiropas Savienības Komisijas definīcijas KSA ir koncepts ar ko raksturo brīvprātīgu uzņēmuma rīcību integrēt sociālās un vides intereses savās biznesa darbībās.
KSA koncepcija nav atdalāma no ‘’biznesa ētikas’’ un ‘’ilgtspējīgas attīstības’’ jēdzieniem, kā arī ļoti būtiski ir izcelt uzņēmēju brīvprātīgu rīcību, īstenojot KSA stratēģiju savā uzņēmējdarbībā. Sociālā atbildība attiecās uz tagadni un nākotni, jo korporāciju darbība tiešā veidā ietekmē sabiedrību un vidi apkārt, un jebkāds kaitējums šodien ietekmēs sociālos faktorus nākotnē.
KSA teorijas pamatā ir četri atbildības veidi: ekonomiskā, juridiskā, ētiskā un filantropiskā atbildība, kura var izpausties trīs dažādās dimensijās: ekonomisko dimensiju (efektivitāte un rentabilitāte), sociālo dimensiju (atbildība pret sabiedrību un citām ieinteresētām pusēm) un vides dimensiju (atbildība par apkārtējo vidi).
KSA stratēģijas īstenošana var radīt labumu gan sabiedrībai, gan pašam uzņēmumam. Sabiedrība jutīs apmierinātību par uzņēmuma darbību, jo tā ir saskaņā ar patērētāja, darbinieku un akcionāru vērtībām un vajadzībām. Savukārt uzņēmums uzlabo savu tēlu, iegūst labu reputāciju, lojālus darbiniekus un klientus.
Zinātniskajā literatūrā ir atrodami ļoti atšķirīgi viedokļi par KSA. Ir autori, kas uzskata, ka uzņēmuma vienīgā sociālā atbildība ir radīt peļņu akcionāriem un radīt nodarbinātību. Citi autori uzskata, ka uzņēmumam jāizturas atbildīgi pret darbiniekiem, vidi, jāiegulda resursi sabiedrības labklājības un dzīves kvalitātes uzlabošanai, un jāpiedāvā labas kvalitātes produkti un preces.
Mūsdienās KSA jautājums kļūst ar vien aktuālāks un sabiedrība kļūst prasīgāka pret uzņēmumu Uzņēmumiem, kas vēlēsies palikt konkurētspējīgi, būs jāpielāgojas un jāatrod abpusēji izdevīgi risinājumi, lai apmierinātu visu ieinteresēto pušu vajadzības un intereses.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma korporatīvās sociālās atbildības ietekme uz patērētāja izvēli”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/849938

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register