Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:715260
 
Evaluation:
Published: 13.09.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  SPORTA STUNDA    5
1.1.  Pedagoga uzdevumi    8
1.2.  Skolēnu vecumposma īpatnības    10
1.3.  Nepieciešamība pēc daudzveidīga mācību procesa    12
2.  PAŠVIRZĪTA MĀCĪŠANĀS KĀ ILGTERMIŅA PIEREDZE    16
2.1.  Pašvirzīto mācību jēdziens    16
2.2.  Novērtēšanas stratēģijas un to nozīme pašvirzītā mācīšanās procesā    18
  KOPSAVILKUMS    20
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    21
Extract

KOPSAVILKUMS
Paštālākizglītība ir process, kurā cilvēki uzņemas galveno iniciatīvu plānot, veikt un novērtēt paši savu mācību pieredzi. Pašaizliedzīga mācīšanās ietekmē mācību sasniegumus.
Mācīšanās ir vienīgais, kas nekad neizdodas un patiesi ir mūžilgs pārdzīvojums.
Uz sevi vērsta mācīšanās vienmēr ir tikusi skatīta pēc individuālas iniciatīvas, ar vai bez palīdzības formulējot savas mācīšanās vajadzības, mērķus un mācību resursus. Tāpēc šis process tiek aprakstīts kā process, kas padara pieaugušos izglītojamos par atbildīgiem vadītājiem pats studējis. Tika secināts, ka pašorientējoša mācīšanās ir jebkura personības attīstība prasmē, zināšanas vai paveiktais, izmantojot jebkuru metodi, jebkādus apstākļus un jebkuru laiku. Protams, pašvirzītais students vai nu plāno mācīties, vai arī pārņem kontroli pār to, izvēloties, pārvaldīt savas darbības un piekļūt tām. Citiem vārdiem sakot, visas iespējamās pašmācības definīcijas mācīšanās ir līdzīgas un nozīmē to pašu: skolotājs nav no tiem resursiem, kas zināšanas skolēniem, lai arī pieaugušie paši kļūtu par skolotājiem. Skolotāja galvenā loma ir kļūt par izglītojamo koordinatoru, padomnieku, padomnieku un atbalstītāju.
Daudzveidojot mācību procesu tas tika padarīts skolēniem saistošāks, tādējādi motivējot skolēnus darboties un iesaistīties sporta aktivitātēs. Sporta stundas uzdevums ir ne tikai mācīt, bet arī stimulēt skolēnu interesi par sportu.

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register