Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:144461
 
Evaluation:
Published: 13.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 62 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Jēdziena „Pedagoga profesionālā karjera” skaidrojums    8
1.1.  Pedagoga karjera karjeras attīstības teoriju skatījumā    9
1.2.  Karjeras veidi un pedagoga karjeras attīstības koncepcijas    10
1.3.  Personība un profesionalitāte    12
2.  Izglītības iestāde kā organizācija    15
2.1.  Pedagogs un organizācija    15
2.2.  Organizācijas kultūra un cilvēkresursi    17
3.  Pedagoga karjeras un izglītības iestādes mijiedarbība    20
3.1.  Vide un piederība    20
3.2.  Motivācija un motivēšana    21
3.3.  Motivācijas avoti izglītības iestādē    22
4.  Pedagogu profesionālās karjeras attīstības mijiedarbības ar skolu kā organizāciju izpēte. Analīzes un pilnveides iespējas    26
4.1.  Anketēšanas rezultāti    27
4.2.  Interviju rezultāti    41
5.  Diskusija    46
  Secinājumi    58
  Ieteikumi    60
  Izmantotā literatūra    62
  Pielikumi    66
Extract

Secinājumi
1. Profesionālās karjeras attīstību ietekmē dzīves posmi, attieksme pret sevi, vēlme izzināt pašam sevi, dzīves lomas. Izaugsmes iespējas ir galvenais stimuls, kas veicina pozitīvu profesionālās darbības motivāciju.
2. Pedagoga pienākumi un tiesības deklarēti Izglītības likumā, izglītības iestāžu nolikumos un iestrādāti iestādes koncepcijās, stratēģiskās attīstības plānā, tajā skaitā ietvertas prasības pedagoga profesionālajai pilnveidei.
3. Karjeras veidošanās pamatā ir personības ekspektācijas attiecībā pret darbu. Pēc pedagogu uzskatiem, galvenais faktors pedagoga profesionālās karjeras attīstībā ir pats pedagogs.
4. Lai sasniegtu attīstību savā karjerā, indivīdi plāno gan vertikālās, gan horizontālās kustības, kā būtisku pedagogi atzīmējuši horizontālās karjeras nozīmi, ņemot vērā reālās karjeras iespējas izglītības iestādē, kura visbiežāk ir horizontālajā virzienā.
5. Pētot un analizējot pedagoga profesionālās karjeras attīstību, var izmantot Mihaela Draivera un Keneta Brosua (2007) 4 dimensijas, kas veido izpratni par karjeras jēdzienu un nosaka galvenos motivācijas veidus, atbilstoši katras koncepcijas pārstāvju ekspektācijām par savas profesionālās karjeras veidošanās aspektiem.
6. Praktiskais pētījums atklāj, ka visvairāk pedagogu (52 %) karjerai raksturīgs spirāles koncepcijas virziens, kur karjeras izvēle attīstās, strādājot dažādās radnieciskās karjeras jomās.
7. Pedagogi iekšējos motivatorus - izaugsmes iespējas un vēlmi attīstīties ir novērtējuši visaugstāk. Iekšējā motivācija ir saistīta ar personības vērtībām, un tā rada nepieciešamību pēc izaugsmes iespējām, profesionālās karjeras iespējām, atzinības un novērtējuma.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register