Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:356815
 
Evaluation:
Published: 23.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Personāla vadības pamatuzdevumi uzņēmumā    7
1.1.  Personāla motivēšana    7
1.2.  Atalgojums    12
1.3.  Personāla vadība un personāla mainība uzņēmumā    14
2.  A/S „airBaltic corporation” vides analīze    18
2.1.  A/S „airBaltic corporation” vēsturiskā attīstība    18
2.2.  A/S „airBaltic corporation” personāla sastāvs un vadība    21
2.3.  A/S „airBaltic corporation” darbinieku motivācija uzņēmumā    27
3.  A/S „airBaltic corporation” motivācijas sistēmas analīze    31
3.1.  Intervija par A/S „airBaltic corporation” motivācijas sistēmu    31
3.2.  Intervija par aviokompānijas „Ryanair” motivācijas sistēmu    33
3.3.  Interviju analīze    35
3.4.  Aptaujas anketu rezultātu analīze    37
3.5.  Aptaujas rezultātu secinājumi    56
  Secinājumi    58
  Priekšlikumi    60
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    62
Extract

Secinājumi
1. Lai gan uzņēmumā un departamentos tiek veiktas regulāras aptaujas, pēc respondentu sniegtajām atbildēm var secināt, ka šāda anketēšana nedod rezultātus ilgtermiņā un darbinieku vēlmes netiek apmierinātas pilnībā.
2. A/S „airBaltic” nenodrošina saviem darbiniekiem motivāciju atbilstoši F. Hercberga divu faktoru teorijai, jo netiek apmierināti tādi higiēnas faktori kā – izpeļņa, attiecības ar vadību un drošības sajūta par nākotni.
3. Augstās darbinieku mainības iemesls ir darbavietas sezonalitāte, taču vidēji 2 darbinieki mēnesī pārtrauc darba attiecības zemās motivācijas dēļ.
4. Motivācijas vajadzības atšķiras dažādu kvalifikāciju darbiniekiem – vecākajiem stjuartiem un stjuartiem. Vecākajiem stjuartiem būtiskāka ir personīgās dzīves brīvība un atalgojums, kamēr stjuarti koncentrējas uz atalgojumu un atzinību no vadības un kolēģu puses.
5. Darbinieki ar mazu pieredzi (1 – 3 gadi) ir neapmierināti ar darba vietā esošo sasprindzinājuma un stresa līmeni, kamēr vecākie stjuarti ir apguvuši kā nestandarta situācijas risināt tā, lai neizjustu diskomfortu saspringtos brīžos.
6. Lai radītu darbiniekos stabilitātes sajūtu par nākotni, A/S „airBaltic” saviem darbiniekiem piedāvā plašas karjeras izaugsmes iespējas ne tikai departamentā, bet visā uzņēmumā.
7. Uzņēmums sniedz saviem darbiniekiem augstas klases apmācības, kas palīdz darbiniekiem attīstīties un pavērt sev ceļu uz ārvalstu aviācijas tirgu.
8. Papildus darba algai darbinieki saņem nemonetāros bonusus – lidojumu atlaides, atlaides kafejnīcās, veikalos, bezmaksas ēdināšanu darba laikā, transporta pakalpojumus, veselības apdrošināšanu, kā arī regulāras apmācības.
9. Lidojumu apkalpes atvaļinājumu garantijas ir ļoti neskaidras, kas veicina darbinieku neapmierinātību ar uzņēmuma administratīvo darbu.
10. Atalgojuma sistēma ir elastīga un tā sastāv no fiksētās un mainīgās daļas, kas atšķiras atkarībā no nolidotajām stundām, darba svētku dienās, kvalifikācijas, tiešo vadītāju novērtējuma.
11. Lai gan atalgojuma sistēma ir rūpīgi izstrādāta, lidojumu departamenta darbinieki uzskata, ka saņemtais atalgojums neatbilst paveiktajam darbam
12. Lidojumu departamenta darbinieki ir 100% apmierināti ar saviem darba kolēģiem, savukārt, tiešajam darba vadītājam ir problēmas komunikācijā ar saviem darbiniekiem, kas veicina neapmierinātību.
13. Daļa darbinieku ir apmierināti ar informācijas apriti uzņēmumā, jo ir izveidots iekšējais internets (Intranet), kurā tiek publicēta visa aktuālā informācija darbinieku vajadzībām, taču citi uzskata, ka šis informācijas resurss nav pietiekams, lai nodrošinātu darbinieku informētību.
14. Lai gan darbinieki izrāda nelielu neapmierinātību ar esošo motivācijas sistēmu, tie atzīst, ka ir apmierināti ar darba vidi un par paveikto darbu izjūt gandarījumu.
15. Par svarīgāko motivatoru darbinieki atzīst atalgojumu, taču tiek atzīts, ka tas šobrīd vairāk demotivē, nekā motivē, līdz ar to mazinās darbinieku vēlme veikt darbu pēc iespējas augstākā līmenī.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −51,45 €
Work pack Nr. 1324399
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register