Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:527709
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Anotācija    4
  Annotation    5
1.  Pienākumu deleģēšana    6
1.1.  Deleģēšanas jēdziens    7
1.2.  Deleģēšanas process    9
1.3.  Deleģēšanu kavējošie un veicinošie faktori    16
2.  Uzņēmumu vadītāju pienākumu deleģēšanas prasmes    24
2.1.  Pienākumu deleģēšanas nepieciešamības novērtējums    24
2.2.  Pienākumu deleģēšanas prasmes    28
3.  Ieteikumi deleģēšanas prasmju pilnveidošanai    40
  Secinājumi    42
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    44
  Pielikums    46
Extract

Secinājumi
1. Pienākumu deleģēšana nozīmē uzdot darbiniekiem izpildīt uzdevumus, pilnvarot viņus veikt šos uzdevumus, bet saglabājot savu atbildību par izpildes kvalitāti un rezultātu;
2. Pienākumu deleģēšanas mērķi ir: atbrīvot vadītāju no rutīnas darbu veikšanas, lai pievērstos tiešo pienākumu pildīšanai, lai paaugstinātu darbinieku kompetences līmeni un motivāciju, efektīvi atrisinātu uzdevumus, racionāli izmantotu materiālos un finansu resursus, uzlabotu uzņēmuma iekšējo kultūru, līdz ar to, deleģēšana ir nozīmīgs faktors uzņēmuma vadībā.
3. Vadītāji pārāk maz uzmanības pievērš darbinieku novērtēšanai, tādēļ vadītājiem jāizstrādā darbinieku motivēšanas sistēma.
4. Deleģēšanu kavējošie faktori ir, galvenokārt, neuzticēšanās darbiniekiem, darbinieku kompetences trūkums un pārliecība,ka tas aizņem pārāk daudz laika, tādēļ vadītājiem jāapzinās deleģēšanas sniegtās priekšrocības un jāveic darbinieku apmācība, lai paaugstinātu viņu kompetenci, tādā veidā arī veicinot vadītāja uzticēšanos darbiniekiem.
5. Par nepietiekamu prasmi deleģēt liecina darba laika trūkums, vaditāju nodarbošanās ar rutīnas darbiem, bieža darbinieku maiņa uzņēmumā, ar pkalpojumiem neapmierināti klienti.
6. Deleģēšanu veicinošie faktori ir: detalizēta darbinieku instruēšana par darba izpildes gaitu, veidu, pilnvarojuma robežām, darbinieku novērtēšana un motivēšana un darbinieku apmācība, kā arī deleģēšana, ievērojot vadības līmeņus, nepieļaujot, ka darbinieki atgriež pienākumu izpildi vadītājam.
7. Uzņēmumu vadītāji neapzinās, ka, ieguldot laiku darbinieku apmācībā un kontrolējot viņu veikumu sākuma stadijā, viņi paaugstina darbinieku patstāvības pakāpi, tādā veidā atbrīvojot savu darba laiku efektīvākai izmantošanai nākotnē, tādēļ vadītājiem jāveic darbinieku apmācības.
8. Vadītāji pārāk maz uzmanības pievērš darbinieku apmācībai, domājot, ka tas radīs lielas izmaksas, bet, patiesībā, darbinieku apmācību var veikt pats vadītājs, netērējot tam finansu resursus.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register