Viens no galvenajiem uzņēmuma mērķiem ir veicināt sava produkta pārdošanu, vienlaikus apmierinot savu klientu vēlmes. Lai to izdarītu, uzņēmumam ir jāapzinās,kādas ir šīs klientu vēlmes, jaatrod atbilstošākais produkts un jākoncentrējās uz to segmentu, kas visvairāk atbilst patērētāju pieprasījumam. Tāpēc jebkuram uzņēmuma svarīgs ir mārketings un tā izvēlētās aktivitātes,kas vislabāk atbilst konkrētajam uzņēmuma un viņa darbības nozarei.
Mārketings ir preces virzīšana tirgū, kas attīsta preču un pakalpojumu apmaiņas procesus un veido attiecības starp uzņēmumu un pircēju. Tas sevī ietver tirgus un konkurentu izpēti,potenciālo pircēju vēlmju izzināšanu, ar mērķi padarīt produktus vai pakalpojumus pievilcīgākus klientiem un veicināt pārdošanu. Tas ir viens no svarīgākajām sastāvdaļām veiksmīgai uzņēmējdarbībai.Tas iedalās divos virzienos: B2C(Business to Customer), kas ir vērsts uz ikdienas patērētāju, un B2B(Business to bussiness), kas ir vērsts uz citiem uzņēmumiem. Darba autore savam pētijumam ir izvēlējusies uzņēmumu, kam ir gan B2C, gan B2B mārketinga virzieni.
Pētijuma izstrādes gaitā tiks analizēts un izskatīts uzņēmuma SIA”RSC noma” mārketings un tēmas ierobežojums - pieredzes mārketinga iespējas divu segmentu attīstībai: būvgružu konteineru noma un transporta pakalpojumi. Sākumā tiks aplūkotas pieredzes mārketinga teoretiskās nostādnes, lai izprastu, kā šo mārketinga veidu var pielietot uzņēmumā. Tālāk darba autore apskatīs esošos mārketinga veidus,kas jau tiek izmantoti uzņēmumā. Lai spētu rast risinājumus tālākām klientu pieredzes mārketinga aktivitātēm divu segmentu attīstībai, tiks veikta klientu pieredzes aptauja, kuras veidošanā darba autore konsultējās ar uzņēmuma pārdošanas nodaļas vadītāju. Darba beigās autore izstrādās secinājumus un priekšlikumus.…