Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:682007
 
Evaluation:
Published: 23.08.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  Pieredzes MĀRKETINGA TEORĒTISKĀS NOSTĀDNES    7
1.1.  Mārketinga būtība    7
1.2.  Populārākie mārketinga stratēģiju veidi    9
1.2.1.  Populārākie mārketinga stratēģiju veidi B2C uzņemumiem    9
1.2.1.  Populārākie mārketinga stratēģiju veidi B2B uzņemumiem    13
1.3.  Klientu pieredzes mārketings    14
2.  UZŅĒMUMA SIA “RSC NOMA” RAKSTUROJUMS    17
2.1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    17
2.2.  Būvgružu konteineru nomas un transporta pakalpojumi    18
2.3.  Uzņēmuma mārketings    20
3.  PIEREDZES MĀRKETINGA IESPĒJAS UZŅĒMUMĀ    23
3.1.  Klientu pieredze ar uzņēmuma būvgružu konteineru nomas un transporta pakalpojumiem    23
3.2.  Uzlabojumu iniciatīvas    27
  SECINĀJUMI    29
  PRIEKŠLIKUMI    30
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    31
  PIELIKUMI    32
Extract

Viens no galvenajiem uzņēmuma mērķiem ir veicināt sava produkta pārdošanu, vienlaikus apmierinot savu klientu vēlmes. Lai to izdarītu, uzņēmumam ir jāapzinās,kādas ir šīs klientu vēlmes, jaatrod atbilstošākais produkts un jākoncentrējās uz to segmentu, kas visvairāk atbilst patērētāju pieprasījumam. Tāpēc jebkuram uzņēmuma svarīgs ir mārketings un tā izvēlētās aktivitātes,kas vislabāk atbilst konkrētajam uzņēmuma un viņa darbības nozarei.
Mārketings ir preces virzīšana tirgū, kas attīsta preču un pakalpojumu apmaiņas procesus un veido attiecības starp uzņēmumu un pircēju. Tas sevī ietver tirgus un konkurentu izpēti,potenciālo pircēju vēlmju izzināšanu, ar mērķi padarīt produktus vai pakalpojumus pievilcīgākus klientiem un veicināt pārdošanu. Tas ir viens no svarīgākajām sastāvdaļām veiksmīgai uzņēmējdarbībai.Tas iedalās divos virzienos: B2C(Business to Customer), kas ir vērsts uz ikdienas patērētāju, un B2B(Business to bussiness), kas ir vērsts uz citiem uzņēmumiem. Darba autore savam pētijumam ir izvēlējusies uzņēmumu, kam ir gan B2C, gan B2B mārketinga virzieni.
Pētijuma izstrādes gaitā tiks analizēts un izskatīts uzņēmuma SIA”RSC noma” mārketings un tēmas ierobežojums - pieredzes mārketinga iespējas divu segmentu attīstībai: būvgružu konteineru noma un transporta pakalpojumi. Sākumā tiks aplūkotas pieredzes mārketinga teoretiskās nostādnes, lai izprastu, kā šo mārketinga veidu var pielietot uzņēmumā. Tālāk darba autore apskatīs esošos mārketinga veidus,kas jau tiek izmantoti uzņēmumā. Lai spētu rast risinājumus tālākām klientu pieredzes mārketinga aktivitātēm divu segmentu attīstībai, tiks veikta klientu pieredzes aptauja, kuras veidošanā darba autore konsultējās ar uzņēmuma pārdošanas nodaļas vadītāju. Darba beigās autore izstrādās secinājumus un priekšlikumus.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,20 €
Work pack Nr. 1392855
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register