Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:562355
 
Evaluation:
Published: 14.12.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 45 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  PIRMSSKOLAS PEDAGOGU MOTIVĀCIJAS PILNVEIDES TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS    7
1.1.  Motivācijas vispārējs raksturojums    8
1.1.1.  Iekšējā un ārējā motivācija    9
1.1.2.  Motivācijas teorijas    10
1.2.  Pedagogu motivācijas pilnveide un ietekmējošie faktori    13
1.2.1.  Darba apstākļi un apmierinātība ar darbu    13
1.2.2.  Atalgojuma apmērs    16
1.2.3.  Izglītojamo uzvedība    17
1.2.4.  Izglītojamo skaits grupā    19
1.2.  atbalsta personāls    19
1.2.6.  Komunikācija ar izglītojamo vecākiem    21
1.2.7.  Grupas telpas iekārtojums un materiālās bāzes nodrošinājums    21
1.2.8.  Ar COVID–19 saistītais ārkārtas stāvoklis Latvijā    22
2.  EMPĪRISKĀ DAĻA    23
Extract

Secinājumi
1.Pirmsskolas pedagogam ir jābūt motivētam organizējot pedagoģisko procesu, jo tam ir nozīmīga loma izglītojamo mācību satura apguvē .
2. Ja pedagogam motivācijas līmenis tas var atstāt negatīvu ietekmi uz izglītojamajiem un viņu vecākiem.
3.Motivācija ir cilvēka iekšējais stāvoklis, kas mudina veikt darba pienākumus kvalitatīvi un efektīvi.
4. Lai darbinieks būtu motivēts sākotnēji jābūt apmierinātām fizioloģiskajām vajadzībām .
5. Pētījumā tika noskaidrots, ka bērnu lielais skaits pirmsskolas grupās uz zema darba samaksa ir pirmsskolas pedagogu motivācijas ietekmējoši faktori.
6. Kā būtiskākais faktors, kas pozitīvi ietekmē pirmsskolas pedagogu darba motivāciju ir savstarpēji labvēlīgas attiecības kolektīvā, kas saskan ar teorētiķa A. Maslova motivācijas teorijas atziņām.
7. Svarīga nozīme pirmsskolas pedagogu motivācijā ir savstarpējai sadarbībai un pozitīvai komunikācijai ar izglītojamo vecākiem .
8. Lai pilnveidotu pedagogu motivāciju svarīgi nodrošināt tālmācības kursu, kā strādāt ar bērniem ,kuriem ir uzvedības problēmas.
9. Pirmsskolas izglītības iestādēs svarīgi regulāri organizēt kolektīva saliedēšanas pasākumus, jo tas uzlabo iekšējo darba vidi un pozitīvi ietekmē pedagogu motivācijas līmeni.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register