Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:818755
 
Evaluation:
Published: 03.06.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU JĒDZIENS UN KOMUNIKĀCIJAS PROCESS    9
1.1.  Sabiedrisko attiecību uzdevumi    9
1.2.  Sabiedrisko attiecību instrumenti    11
2.  PRESES RELĪZE KĀ SABIEDRISKO ATTIECĪBU INSTRUMENTS    14
2.1.  Preses relīze kā komunikācijas rīks    14
3.  MEDIJU DIENAS KĀRTĪBA    18
3.1.  Dienas kārtības veidošana    18
3.2.  Mediju attiecības un sabiedrisko attiecību instrumentu ietekme    21
4.  METODOLOĢIJA    26
4.1.  Intervēšana    27
4.2.  Anketēšana    29
4.3.  Pētījuma dizains    30
5.  EMPĪRISKĀ DAĻA    32
5.1.  Intervijas datu analīze    32
5.2.  Aptaujas datu analīze    37
6.  REZULTĀTU KOPSAVILKUMS    67
7.  SECINĀJUMI    71
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    73
  PIELIKUMI    77
Extract

7. SECINĀJUMI
1. Vai sabiedrisko attiecību un žurnālistu viedokļi atšķiras par preses relīzes saturu un formu?
Intervējot ekspertus, tika noskaidrots, ka abu viedokļi būtiski neatšķiras – abi atzīst apgrieztās piramīdas shēmu jeb standarta preses relīzes uzbūvi kā labāko variantu preses relīzes izveidei. Satura ziņā abi eksperti arī atzīst, ka preses relīzei ir jāsatur novitātes, piemēram, jaunas produkcijas parādīšanos, vai svarīgu notikumu, kas varētu būt interesanti sabiedrībai, tuvošanos. Eksperti atzīst arī to, ka preses relīzei ir jābūt vienkāršai, taču jāsatur pietiekoši daudz informācijas, lai no tās varētu radīt kvalitatīvu ziņu. Tika noskaidrots, ka lai gan preses relīze var tikt uzskatīta par gatavu ziņas materiālu, tai ir jābūt tādai, lai no tās varētu izgūt pašu svarīgāko informāciju ziņas radīšanai. Anketēšanas rezultātā pierādījās, ka, lai gan preses relīze nav primārais sabiedrisko attiecību instruments, kas tiek izmantots komunikācijā ar medijiem, preses relīzes esošā uzbūve, apgrieztās piramīdas princips, joprojām ir aktuāls kā korektas preses relīzes forma. Saturiski abas puses sapratās, skaidrojot, ka nozīmīgi preses relīzēs ir iekļaut informāciju par nozīmīgiem pasākumiem, norisēm organizācijās, organizāciju vadības sastāva izmaiņām un arī krīzes situācijām. Žurnālisti skaidro arī to, ka ar preses relīzēm strādā ļoti mazu darba dienas posmu un labprātāk izvēlas patstāvīgi sastādīt ziņu rakstus, neskatoties uz sabiedrisko attiecību speciālistu ieguldījumu preses relīžu izstrādē. Iepriekš apskatot teoriju, tika noskaidrots, ka preses relīze ir īss raksts, kas retos gadījumos pārsniedz vienas lapaspuses apjomu un ir paredzēta, lai publicētu svarīgu informāciju vai pētījumus. Tā ir paredzēta, lai pasniegtu dažāda veida informāciju, kas ir saistīta ar organizāciju vai uzņēmumu, darbinieku paaugstinājumiem amatā, uzņēmuma reklāmas aģentūras nomaiņu, uzņēmuma sasniegtajiem mērķiem, jaunām nozīmīgās sadarbībā, darbinieku profesionālajiem sasniegumiem, uzņēmuma vai organizācijas viedokli vai uzskatiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1386375
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register