Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:326096
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.10.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 64 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Apzīmējumu saraksts    6
  Ievads    7
1.  Dzimtes definīcija un līdztiesība    10
1.1.  Dzimuma līdztiesība    10
1.2.  Dzimumu līdztiesības situācija Latvijā    11
2.  Dzimtes stereotipi un dzimtes lomas    13
2.1.  Dzimtes stereotipi    13
2.2.  Dzimuma nevienlīdzība    15
3.  Seksisma jēdziens    17
3.1.  Mūsdienu seksisms un neoseksisms    18
3.2.  Dzimtes diskriminācija    19
4.  Feminisma teorija    21
4.1.  Sieviešu ķermenis, seksualitāte    22
4.2.  Sieviešu ķermeņa normas    22
4.3.  Sieviešu tēls medijos    23
5.  Mārketinga jēdziens    25
5.1.  Sociālais mārketings    25
5.2.  Sociālā mārketinga segmenti un kampaņas veidi    26
5.3.  Produkta vieta, reklāma un auditorija    27
6.  Metodoloģijas daļa    29
6.1.  Aptauja    29
6.2.  Kvantitatīva kontentanalīze    30
6.3.  Kritiskā diskursa analīze    32
6.4.  Pētījuma dizains    34
7.  Empīriskā daļa    36
7.1.  Aptaujas rezultāti    36
7.2.  Kvantitatīva kontentanalīze    48
7.3.  Kritiskā diskursa analīze    52
7.3.1.  Seksisma diskurss    52
7.3.2.  Konfliktu nesaprašanas diskurss    54
7.3.3.  Atbalsta diskurss    55
  Secinājumi    57
  Pateicība    59
  Izmantotie informācijas avot    60
  Pielikumi    64
Extract

SECINĀJUMI

1. Daudzi cilvēki joprojām pilnībā neprot atšķirt jēdzienus “dzimte” un “dzimums”, no tā arī rodas problēmas ar integrēšanu valsts tautas attīstības politikā. Dzimumu līdztiesība izceļas, ja gan vīriešiem, gan sievietēm tiek piešķirta vienāda sociālā vērtība, vienādas tiesības un vienādi pienākumi, kā arī viņiem ir vienlīdzīga pieeja resursiem un vienlīdzīgas iespējas.
2. Dzimtes stereotipi ir priekšstati, kas noteiktā vēsturiskā brīdī ir stabili dotajā sabiedrībā par atšķirībām starp vīriešiem un sievietēm. Dzimtes stereotipiem ir trīs nozīmes – pirmais - stereotipiem jāveidojas tā, lai uztvērējs varētu izprast situāciju; otrais - stereotipi jāveido, lai samazinātu uztvērēja centienus; trešais - stereotipi jāveido atbilstoši sociālo grupu pieņemtie uzskati vai normas, kurām pieder uztvērējs.
3. Seksisms parasti attiecas uz aizspriedumiem vai diskrimināciju dzimuma vai dzimtes dēļ, īpaši pret sievietēm un meitenēm. Tam ir divi virzieni – vecmodīgais seksisms, piemēram, “sievietes pieder mājai un bērniem” vai “sievietes nav tik gudras kā vīrieši”, bet mūsdienu seksisms biežāk saistīts ar sieviešu grūtību nenovērtēšanu, kas saistītas ar darba iegūšanu, kā arī saistīts ar seksistiskās valodas lietošanu un ar nespēju noteikt seksistisko valodu.
4. Feministi kritiski pievēršas kultūras “veselam saprātam” par dzimumu un seksualitāti, atklājot, kā domājamie fakti par dzimumu, ķermeņa ģimenes struktūrām un darba lomām ir vēsturiski konsekventi un kulturāli konstruēti, kā arī kaitīgi un atvērti transformācijai. Feministes ir kritizējušas, kā skaistuma industrija ražo apjomīgus produktus un plašsaziņas līdzekļus, lai reklamētu šos produktus, lai katru minūti mainītu sieviešu ķermeņa aspektus, sākot ar kutikulu, beidzot ar ķermeņa smaržu.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −17,98 €
Work pack Nr. 1380870
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register