Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:735690
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saturs    2
  Anotācija    4
  Annotation    6
1.  Projekta ideja, aktualitāte    8
2.  Uzņēmums    11
2.1.  Uzņēmuma juridiskā forma, nosaukums, atrašanās vieta    11
2.2.  Pamatkapitāls, īpašnieki, to līdzdalība pamatkapitālā    11
2.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    11
2.4.  Uzņēmuma vadība un nodarbināto skaits    15
3.  Pakalpojumu nozares izpēte    18
4.  Uzņēmuma darbības raksturojums, produkti, pakalpojumi    30
4.1.  Uzņēmuma vieta nozarē    30
4.2.  Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums    33
4.3.  Sadarbības partneru un piegādātāju raksturojums    37
5.  Mārketings    42
5.1.  Uzņēmuma ražojamo pakalpojumu noieta tirgus izpēte    42
5.2.  Uzņēmuma konkurētspējas analīze un svarīgāko konkurentu apraksts    43
5.3.  Uzņēmuma klienti un viņiem atbilstošās reklāmas apraksts    45
6.  Projekta īstenošanas plāns    57
6.1.  Projekta mērķis un uzdevumi    57
6.2.  Projekta īstenošanai nepieciešamie resursi    58
6.3.  Projekta īstenošanas secība, posmi    63
7.  Projekta finanšu plāns    69
7.1.  Pieņēmumi, uz kuriem balstīta finanšu prognoze    69
7.2.  Uzņēmuma ieņēmumu un izdevumu plāns    70
7.3.  Peļnas un zaudējumu aprēķins    78
7.4.  Uzņēmuma naudas plūsmas pārskats    80
7.5.  Uzņēmuma bilance    84
7.6.  Projekta atmaksāšanās laiki    85
8.  Riski un to samazināšanas pasākumi    86
8.1.  Pakalpojuma riski un to samazināšanas pasākumi    86
8.2.  Projekta riski    88
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    90
Extract

Anotācija

Latvijā pakalpojumu nozare ir labi attīstīta – ik gadu tā sniedz ap 66% no LR IKP. Tomēr daudzi pakalpojumi ir jauni Latvijas iedzīvotājiem un pilna servisa kāzu organizācijas pakalpojums atrodas vēl tikai ieviešanas fāzē.
Dotā darba mērķis ir, analizējot pakalpojumu nozari Latvijā un izpētot Rīgas pilsētu kā potenciālo tirgu kāzu aģentūras darbībai, izstrādāt projektu jauna uzņēmuma SIA „XX” izveidei Rīgā 2008. gadā un veikt darbības plānošanu līdz 2011. gadam, panākot apgrozījuma palielināšanos par 20% katru gadu.
Darba mērķa sasniegšanai ir nepieciešams izpildīt sekojošus uzdevumus:
• izpētīt un analizēt Latvijā pakalpojumu nozari un kāzu aģentūru sniegto pakalpojumu tirgu, lai varētu noteikt tirgus brīvo nišu, potenciālos klientus un konkurentus;
• izstrādāt projekta realizācijas plānu, lai varētu to veiksmīgi ieviest dzīvē;
• veikt projekta finanšu plānošanu, lai noteiktu cik lielu budžetu vajadzēs projekta realizēšanai;
• veikt projekta finansiālos aprēķinus, lai konstatētu, cik ilgā laikā projektā ieguldītie līdzekļi atmaksāsies;
• izvērtēt projekta iespējamos riskus, lai varētu veiksmīgi darboties.
Latvijā profesionālo svinību un pasākumu organizēšanas pakalpojumus pagaidām plaši izmanto tikai lielie korporatīvie klienti, sarīkojot dažādas prezentācijas, sporta spēles un Ziemassvētku balles, savukārt ar kāzu svinību organizēšanu Latvijā ir pieņemts nodarboties jaunā pāra draugiem un radiem. Jaundibināmā SIA „XX” mērķa tirgus ir Rīgā un Rīgas rajonā dzīvojošas privātpersonas, kas vēlas saņemt profesionāla kāzu koordinatora pakalpojumus neatkarīgi no realizējamā pasākuma apmēra.
Darbā veiktie finanšu aprēķini parāda, ka projekts ir ļoti perspektīvs un par cik darbības nozare nav kapitālietilpīga, projektā ieguldītie līdzekļi atmaksājas 1 gada laikā.
Darbs ir izstrādāts izmantojot jaunāko ekonomisko literatūru, LR Centrālās statistikas pārvaldes datus, informāciju no interneta un darba autora paša veiktos pētijumus.

1. Projekta ideja, aktualitāte

Uzņēmuma darbības virziens ir pilna servisa kāzu organizēšana un koordinēšana.
Nozare, kurā darbosies SIA „XX” jau tagad ir populāra un ļoti perspektīva, bet vēl nav attīstījusies līdz vēlamam līmenim. Pakalpojumu sfērā, kurā tiek iesaistīta SIA „XX”, trūkst uzņēmumu, kuri piedāvā augstas kvalitātes pakalpojumus privātpersonām kāzu organizēšanā un koordinēšanā pēc izdevīgām cenām ar individuālu pieeju klientam. Tas nozīmē, ka SIA „XX” ir lielas perspektīvas dominēt tirgū.
Vairākumam jauniešu ir labi pazīstama dažus gadus veca Holivudas filma „The Wedding Planner” (tulk. „Kāzu koordinātors”) ar Dženifer Lopez galvenā lomā. Šai filmā ir ļoti labi atspoguļots ārvalstīs attīstīts, bet Latvijā gandrīz neeksistējošs pakalpojums – kāzu svinību organizēšana un koordinēšana.
Latvijā profesionālo svinību un pasākumu organizēšanas pakalpojumus pagaidām plaši izmanto tikai lielie korporatīvie klienti, sarīkojot dažādas prezentācijas, atklāšanas, degustācijas, seminārus, konferences, biznesa partneru tikšanās, jubileju svinības, Ziemassvētku un Jaungada balles, karnevālus, masku balles, kā arī sporta spēles. Mazie uzņēmumi šādus pakalpojumus vēl aizvien neizmanto un līdzīgo pasākumu organizēšanā iesaista paši savus darbiniekus, uzliekot tiem papildus darba pienākumus.
Savukārt ar kāzu svinību organizēšanu un koordinēšanu Latvijā ir pieņemts nodarboties vai nu vedējiem, vai jaunā pāra draugiem, radiem un vecākiem, vai arī pašam jaunajam pārim.
Jebkurš cilvēks piekritīs, ka papildus darba pienākumi, kas attiecas uz pasākuma organizāciju un kas ir jāveic papildus tiešajiem darba pienākumiem, neuzlabo darba ražīgumu un neliek justies komfortabli par to atbildīgajiem darbiniekiem. Tāpat šāda pieeja liedz profesionālu ar pasākuma rīkošanu saistīto jautājumu risinājumu.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register